Clinique, Kerastase, Dove deo, Finish vaatwasser spul met die rode bal. Lays chips, Hema worst, HAK doperwten, Den Eelder Boeren vla en yoghurt, vlees van de slager.
hmm niet zo heel veel denk ik: lays naturel light Unox rookworst kan verder eigenlijk weinig bedenken
Dit hele rijtje incl de chips en cola :-D Verder dreft vaatwas en dreft afwas tabletten omo wasmiddel robijn en fructise shampoo en conditioner. Sanex wasgel zwitsal voor de kinderen. Best veel dus maar dit zijn de betere merken en ga ik niet van niezen
Redbull! Vind die namaaktroep echt veel minder lekker. Nutella chocopasta Dove deodorant Pampers Marlboro
Douwe Egberts Unox Rookworst Coca Cola Voor mijn man Heineken bier Calvé Pindakaas En altijd een A merk chips. Elmex tandpasta Quaker Havermout
Ik ook. Hoef echt geen andere pindakaas! Hier: Calvé pindakaas dus Lays chips Zwitsal doekjes Dreft Deo Rexona of Dove De enkele keer dat we ijs eten: Ben & Jerry's Wij drinken amper frisdrank of sap. Maar voor mij dan altijd Lipton icetea green lemon. En voor vriend Fernandez.
Op nummer een lays chips. Ben geen A merken dame maar buiten lays heb ik nergens lekkere chips gevonden of te hard of te zout of gewoon weg niet lekker dus lays chips. Unox rook worst kan ik ook goed waarderen.
Lays chips M&M's, geen enkele andere chocoladepinda die zo lekker is, jammie. Zwitsal, ruikt zo lekker!
Nespresso koffie Coca cola Eat Natural muesli Philadelphia Dove deo Ysl lippenstift Shampoo van de kapper dus zal ook vast een A merk zijn..
Lays indedaad Nivea (wil geen andere deo meer! ooit!) De Ruijter hagelslag, van die royaal pure hagelslag, die lekkere dikke Grolsch of Hertog Jan bier Rice Krispies van Kellog's. Andrelon droogshampoo Voor de rest koop ik bijna alles prima bij de aldi of lidl.
Robijn of ariel wasmiddel Silan wasverzachter Pickwick thee de "gewone" M&ms Blue band goede start boter 8x4 deo Hooghoudt Kalmoes berenburger Verder zijn we niet zo merkvast
-Robijn wasmiddel en wasverzachter -Coca cola light -Zwitsal -Pampers -Heinz tomaten ketchup -Heineken voor manlief Hier ook niet echt merk gericht alleen bepaalde dingentjes