Pepsi Max. Andere cola vind ik echt niet lekker. (Ik zou trouwens beter van die cola verslaving afraken, maarja)
Oe ik ben wel heel merk vast.. Hela curry Remia fritesaus Lays chips Duyvis nootjes Verkade koekjes Coca cola/ Fanta Dubbelfris Robijn wasmiddel Sun vaatwastabletten Andrelon haar spul Nivea deodorant Zwitsal Aviko aardappel producten ( ovenfriet oid) Unox rookworst Pickwick thee Dolce gusto koffie Maaslander kaas Hak appelmoes Wycko saté saus Prodent tandpasta Gillet scheerschuim Calvé pindakaas Heinz ketchup LU cracottes Wasa knäckebröd
Kanis en gunnink Calve pindakaas Rundvlees jus van Maggie Satésaus van Remia Amstel Radler, dit drinken alleen in de zomer bij een BBQ.
John Frieda shampoo Haarspul van de kapper (geen idee welk merk) Rexona Dove Ben verder niet zo merkvast eigenlijk.
Nutella hagelslag Venz Becel boter voor de boterham pepsi cola friesche vlag langlekker melk croma bak en braad met olijfolie beemster kaas zwitzal shampoo/ douche haribo snoep sisi pindakaas calve peperkoek van Bolletje en vast nog meer whaaa
Hier is alles vervangbaar behalve het kattenvoer. Dat moet perse Whiskas/Felix of een 'fatsoenlijk' merk zijn anders eten ze het niet. Alle huismerken lusten ze niet; en geloof me, we hebben ze allemaal geprobeerd. Irritante poezen! Voor de rest ben ik niet zo merkgebonden. Het is fijn als we een bepaald product van een a-merk hebben zoals coca cola, maar ik lig er serieus niet wakker van als we een b-merk hebben, want ik drink er net zoveel van. En als ik een tijdje b-merk drink, raak ik er aan gewend en voldoet het net zoveel als het a-merk. Dat heb ik met vrijwel alles. Ik bevind mij alleen in de luxe positie om te kiezen bij dingen zoals deodorant, shampoo, douchegel, parfum, wasverzachter, wasmiddel etc. en dan kies ik altijd wel degene die het lekkerst ruikt (in mijn optiek) en dat is vaak dan wel weer een a-merk zoals Fa, Andrélon etc.
Ik ben echt totaal niet merkvast. Zit hard na te denken. Euh... Doritos chips, de oranje, voor mijn man, daar is geen acceptabel alternatief voor geloof ik Voor de rest echt geen idee. Ik vind van frisdranken ook wel vaak alleen de merken (Coca Cola, Fanta, Spa& Fruit) lekker maar dat hebben we nooit in huis. Oh ja, John Frieda voor mijn haar en dat van mijn oudste dochter, enige wat fatsoenlijk werkt icm krullen.
Robijn Pampers Apple (nagenoeg al onze app. Zijn van Apple werkt makkelijk en vooral met elkaar!) Rexona deo Dove man+care voor mijn man Elmex Lu bastogne koeken! Die neppe zijn toch echt niet zo lekker. Bier is hier ook altijd van Heineken, brandt of soms Grolsch Wijn ook nooit van een b merk/ huismerk, niet te zuipen vind ik die goedkope rommel xD. Coca cola. De andere dingen wisselen nog wel eens, zo ben ik nog steeds zoekende naar een goede/ fijne shampoo en cremespoeling.
Nespresso koffie John friEda shampoo Coca cola Nesquick Maggi aardappelpuree a la minute Blue band boter Heinz ketchup Heinz witte bonen in tomatensaus
Nespresso, ik vind de alternatieve hiervoor echt niet het zelfde. Robijn wasverzachter, die blijft het lekkerste
Croma, blueband, robijn en coca cola zijn merken die ik nooit zal inruilen voor een ander. Voor de rest ben ik niet zo eenkennig
Blue band vloeibaar en goede start Oliehoorn currysaus Calve whisky cocktail saus Heinz ketchup Robijn of lenor wasverzachter Maggi jus Ruijter vruchtenhagel Lipton thee citroen Pepsi max En als we bier kopen, is dat ook een a-merk.
Pampers Brinta Calve pindakaas en wiskey cocktail saus Friesche vlag koffiemelk Blue band of becel boter Croma Heinz tomatenketchup Hela curry Knorr wereldgerechten Dr. Oetker of funcakes bakmeel Honig macaroni en mix Unox soep en rookworst Taksi Mora bitter ballen
Grappig dat zoveel mensen de calve pindakaas kiezn, was hier ook het eerste waar ik aan dacht. Ander merk hoef ik echt niet! Verder: Pampers Nutella En de rest maakt me niets uit, ook al ben ik wel overgestapt op pepsi max omdat ik van coca cola light licht in mn hoofd/duizelig werd! Jarenlang, sinds ik ben overgestapt nooit meer gehad!
Douwe Egberts Friesche vlag/ campina Bona Hela curry Remia fritessaus Wycko satésaus Pepsi ( geen max ) Lays Heineken bier Ariël/ persil Het is m.n. mijn man die erg van de merken is.