Lion is geen merk toch, want Lion is van Nestlé. Ik heb echt lang moeten nadenken wat mijn favoriete a-merk is maar niks kunnen bedenken, op de Lotus keukenrol na waarvan ik zelf babydoekjes maak. Maar ik heb gemerkt dat de meesten hier cola- en chipsmerken noemen en dat wordt hier sowieso niet gegeten/gedronken.
M&M's calvé pindakaas de ruiter hagelslag Dr pepper heinz ketchup oliehoorn mayo-curry chillisaus go tan Was het wel zo beetje geloof ik.
Calve pindakaas De Ruijter vlokken Nutella Oliehoorn fritessaus en curry Dove deo + douchegel Herbal Essences shampoo Oral-B tandpasta Elmex voor de kinderen Zwitsal wasspul voor de kinderen Zwitsal billendoekjes Sanex wasgel voor m'n man Bambix van Nutricia Vaatwastabletten van een A-merk Calgonit en er is nog 1, kan er niet opkomen Haal ze bij de Action. Voor de babywasjes Zwitsal van Robijn M&M's Jeetje toch nog best een lijstje
Absoluut op nummer 1 is dreft ander afwasmiddel komt er hier echt niet in. En mr. Proper altijd als alles reinigen. Verder is voor mij alles vervangbaar met b merken.
Lipton ice tea en Nutella staan dan stipt op nummer 1 . Voor de rest maakt het me niet heel veel uit. Heb wel liever zoete beleg van A-merken.
Uuh We drinken en eten het bijna nooit maar als ik cola heb dan wel de echte. En de zaanse mayonaise. Wij vinden de pindakaas van de lidl een acceptabele variant op de c pindakaas. Wijn en bier, ligt er aan wat we lekker vinden, ik vond de huiswijn van de ah erg lekker (de rosé) maar goed die hoef ik een tijdje niet te halen
Ik drink het niet veel, maar als ik cola wil dan wel de coca cola. Verder: Heinz ketchup, Dove zeep en shampoo Amstel of Hertog Jan Calve pindakaas Bona Croma Zeeuws meisje Van die zeebanket chocolatjes, Guylian oid is het merk Milka chocola Arla biologische melk
Coca Cola, Robijn, Nutella, calve pindakaas en de kruidenmixen van honig en knorr. Verder veel huismerken b-merken
Calvé pindakaas Coca Cola Zwitsal babydoekjes Als er bier komt; Hertog Jan. Dat is de enige reden waarom ik uitkijk na de einde van de BV periode. Heinz ketchup Milka Reeses.