Chocolade pepernoten, roomkaas, toiletpapier van AH basic. En ik gebruik al jaren een uitdraaibaar oogpotlood van Essence, van de kruidvat, ideaal ding. O en niet te vergeten, is een c merk denk ik , billen doekjes met een bij erop, geel pak, 1,10 voor 90 stuks, ik koop ze bij Big bazaar....
Kruidvat luiers! Billendoeken van bumblies! Oogcreme van etos eigen merk. En dagcreme van essence. En van etenswaren koop ik ook vaak de b of c merken hahaha.
Haha, grappig topic Het toiletpapier EN de chocola van de Lidl! De aardbeienjam van AH De cranberry pomegranate thee van de AH
AH huismerk vind ik over het algemeen goed en de blikjes ice tea van de aldi (westminster) zijn echt heerlijk! Lekker dan liptonice! Ook de cola van de aldi vind ik 10x lekkerder dan coca of pepsi. overgens vind ik alle andere b-merken frisdrank niet lekker, alleen de aldi is super ! (River)
Markant & Oké (Emté) & AH Basic Zeeman basic voor kids (vanaf maat 92), baby stretchbroekjes, en de bio-cotton rompers van Zeeman Action snoep en koekjes + knutselspullen Bambo luiers (van een groothandel), vergelijkbaar met KV maar dan nog goedkoper KV flesvoeding Bebejou fruit en groentehapjes Hema handdoeken en servies
Ik hou van etos eigen merk. In de loopt van de tijd van veel dingen daarop overgestapt en merk geen verschil. Bijvoorbeeld creme voor mn haar ipv andrelon. Luiers, doekjes, flesvoeding. Qua boodschappen veel van oke merk of plus huismerk
Ik vind eigenlijk alle b merken wel goed. Het is goed goedkoper en ook prima. De luiers van kruidvat zijn inderdaad heel fijn. voor de rest heb ik deze laatst ontdekt. Ik vind em erg fijn smeren en lekker ruiken. Het lijkt meer op een butter en is ideal voor als je een droge huid hebt.
Perfekt, Oké, Markant of gewoon de goedkoopste: ik koop eigenlijk altijd het B-merk ik vind sommige A-merken echt niet lekker zoals Dubbelfris vind ik veel te zoet en Coca-Cola/Fanta veel te veel prik. Patat, frikandellen, hamburgers enz. koeken. Koffiepads van Pacco, de anderen vinden wij te sterk. Voor het huishouden precies hetzelfde ook eigenlijk altijd B-merken, wasmiddel maak ik van Marseille-vlokken. Luiers van Kruidvat, billendoekjes ook. Hema: badtextiel, keukentextiel, ondergoed, panty's. Het is niet om te bezuinigen maar ik ga gewoon niet voor een naam betalen.
Luiers van de Aldi, net Pampers maar dan nog beter (lekken eigenlijk nooit door). Billendoekjes van de Etos (vaak in de aanbieding 7 voor 7 euro en lekker groot) Toiletpapier van de Aldi (roze verpakking, lekker dik en zacht en betaalbaar) XXL hagelslag van de Aldi Extra volkoren minder zout brood van de Aldi (blijft superlang vers) Verder koop ik bijna nooit 'merk' of het moet toevallig in de aanbieding zijn. AH Basic en goedkope merken of anders huismerken zijn ook prima, en bij de Aldi en vooral bij de Lidl is ook alles van goede kwaliteit (soms niet het meest voordelige overigens).
luiers van kruidvat eigen merk koop ze altijd in de aanbieding billendoekjes van de etos ook in de aanbieding cola, cassis en lemon eigen merk c1000
Wc-papier van de Aldi.. Mijn manlief wil altijd de sinaasappelsap van de Aldi in die plastic flessen! En ik vind de pure hagelslag van de AH lekker! Ga trouwens zoveel als het kan voor B-merken..
Stokbrood met kruidenboter van dat euroshopper merk van AH. Die met 2 in een pak voor 1 euro. Die is echt zo lekker!! Olie billendoekjes van kruidvat.
De Nespresso cups van AH Excelent. Ik vind die zelfs lekkerder dan van Nespresso zelf. Brood en melk van de AH vind ik ook de beste. Eigen merk vaatwastabletten van de AH zijn ook geweldig