Lidl Luiers Etos billendoekjes Maanverband van de Etos de budget selectie Oploskoffie van de LIDL De rest nemen we gewoon het goedkoopste mee. Alleen de patat van de AH basic niet. Daar zitten veel van de kleine harde stukjes in.
wc papier, chocolade en billendoekjes van lidl xxl pure hagel van deen. zeker 10 keer lekkerder dan t dure merk siroop uit een 5 liter kan van makro/ aro merk. stretch rompers van wibra
Perfekt merk ( huismerk van o.a. de Boni ) Biocura douchegel ( de roze! ) van de aldi, heerlijke zachte geur en de biocura bodylotion.
Vast al genoemd, maar de koffiepads van de Aldi en de billendoekjes van de Aldi Verder ben ik niet zo merkvast en koop ik eigenlijk waar ik ben en wat er in de aanbieding is.
Maxi Ursi 'danoontjes' van de Aldi die vinden de dames en wij zelfs lekkerder dan de echte.. Fruitfris vruchtenmix als alternatief voor Roosvicee ook Aldi. Biologische jam van Mama Natuur van de Aldi smaakt beter dan die van Bio+. Verder qua melk ook altijd de goedkoopste. Verder veel van AH basic.
Het allerbeste b-merk product vind ik de pure hagelslag van de AH. Is ooit als lekkerste ook uit de test gekomen en andere hagelslag (kom me niet aan met Venz of andere troep) blief ik niet! Verder Ah basic spekreepjes Vleeswaren van ah Kaas van ah Roomboter van ah Boerenvolkoren sesambrood van ah Macaroni/spaghetti van ah basic Gepelde tomaten/tomaten puree van ah basic Groentepotjes van ah Appelmoeskuipjes ah basic Cola van Lidl Wc papier van Lidl Vaatwastabletten van Lidl Keukenrol van Lidl Chocopasta van ah basic of Lidl Melk goedkoopste Eieren goedkoopste