Deze!!! Had eerst van Bobbi Brown een wenkbrauwpotlood, maar deze staat een stuk natuurlijker, mooie kleur en blijft goed zitten Verder foundation van Revlon Colorstay (de enige die bleek genoeg is ), Lancome Hypnose voor mascara of Essence I love crazy volume, primer L'oreal lumi magique (maar die gaat volgens mij uit het assortiment, is wel nog online te bestellen). Oogschaduw en blush van Sleek, hele goeie kwaliteit voor een betaalbare prijs!
Rouge Dior 999, de lippenstift en nagellak, BE creative foundation en de Naked palet oogschaduw zijn mijn favoriete producten. Heb elke keer weer andere mascara. Nog steeds niet de perfecte gevonden..
Eigenlijk is alles wat nu genoemd is wel heel goed. Als je langs de douglas gaat zul je zeker slagen want daar verkopen ze goede merken. Zelf ben ik grote fan van MAC. Met name de oogschaduw en de lippenstiften. De mascaras vind ik dan weer niet fijn. Qua mascara liever Maxfactor of Benefit. Qua opbergen heb ik een ladekast. Maar als jij eerst alles in ee toilettasje kreeg dan is een ladekast ietswat overdreven voor je ben ik bang Toen ik nog een kleine make-up stash had borg ik het op in houten kastjes van de Ikea.
Oh ik heb er wel een paar 😬 Sinds een tijdje gebruik ik Qiriness. Een foam en exfoliant om te reinigen, een serum .s avonds onder mijn verzorging. Echt een heerlijk merk! Verder gebruik ik le wrap van ze, een soort masker/scrub. Ook heel er fijn! Primer kan, hoeft niet. Ik vind het ideaal. Ik gebruik de parels van Guerlain. Ook de BB van Guerlain is heerlijk! Lingerie de peau heet het. Die gebruik ik vaak als ik snel snel moet. Anders vind ik Phyto van Sisley echt de beste foundation die ik ooit heb geprobeerd en heb gehad. Die gebruik ik eigenlijk altijd. En ik gebruik nu de concealer van Dior skin, nude. Ook erg fijn. Maar Mac heeft ook hele fijne concealers. Momenteel heb ik Chanel inimitable mascara. Goede, fijne mascara. Maar die van pupa is ook nog steeds favoriet. Ik ben niet zo lippenstifterig, maar ik heb de Coco rouge van Chanel, kleur boy (54 dacht ik). Die komt heel dicht bij mijn normale lip kleur, maar maakt het net wat voller en mooier. Mijn wenkbrauwen poeder ik met Anastasia, en oogshcaduw gebruik ik amper maar heb het naked pallet nummer 1 hier liggen.
Haha, nee, alleen alles wat ik dagelijks gebruik zit in een (grote) toilettas, de rest ligt op de badkamer, maar wil graag alles samen. Al kom ik vast al een heel eind met zo'n ikeakastje.
Oh en via miss lipgloss ben ik achter de kwasten van Zoeva gekomen! Die bufferkwast is echt perfect! Had voorheen kwasten van bobbi brown, maar ik wil die echt niet meer.
Het Ikea kastje waarvan ik het plaatje heb bijgevoegd is niet zo groot. Lijkt waarschijnlijk groter dan het is maar dit kun je makkelijk op een bureau of op een plank in je badkamermeubel zetten dus ik er wel eens naar kijken dan.
Ik ga jouw lijstje eens meenemen naar de winkel Aszz. Klinkt wel heerlijk luxe. Zoeva zegt mij niets, maar zal eens googelen. Ik ben echt gek op make upjes en lekkere verzorgingsproducten, maar ik koop echt te weinig wat dat betreft.
Qiriness hebben ze volgens mij alleen bij ici paris. Moet je even wat proefjes vragen! Make up en verzorging is mijn grootste maandelijkse kostenpost ben ik bang haha.
Hihi hier ook! Volgens mij zou ik wel goed met jou overweg kunnen qua beautygebied gezien je kennis en smaak Hier wel zoeva make-up maar geen kwasten van Zoeva. Heb ooit (denk ongeveer 6 jaar geleden) een kwastenset van zoeva besteld. Die werd toen heel erg gehyped. Vond ze wel fijn maar toen ik mijn real techniques kwasten binnen kreeg merkte ik pas echt het verschil
Aangezien hier vast veel kenners zijn over beautyproducten kan iemand mij vast helpen.. Ik zoek een goede foundation die echt lang mooi blijft zitten. Ik koop nu gewoon mijn make up bij de drogist van bijv. L'Oréal, daar heb ik nu ook foundation van de nude magique maar op het eind van de dag lijk het net of ik niks meer op heb!! Ik gebruik een primer voor af en nog poeder er over... Het mag best een dure zijn van Mac of Dior ofzo, wil dat er best een keer aan uitgeven!
Ja als ik zie dat jij ook zo'n grote kast hebt haha. Ik heb een boekenkast van Ikea ingericht als beauty kast 😁 De RT kwasten heb ik 1 keer gebruikt bij een vriendin, vond ik ook heel erg fijn! Maar ik gebruik maar 3 kwasten. De buffer, de poeder en de blush. Oh en een lip penseel. Maar wie weet schaf ik in de toekomst wat RT aan 😝 Eloveh, phyto van Sisley! Echt voor mij de beste en mooiste ever. Blijft de hele dag mooi. Dekt goed maar niet te, hele mooie glow en mijn huid vindt het heel erg fijn.
Ik gebruik ook bb-cream van Garnier, heel tevreden over! Qua mascara wissel ik geregeld van merk, momenteel heb ik eentje van Rimmel Tonic & reinigingsmelk, oogmake up remover, dag- en nachtcrème van Nivea (Ook lange tijd Rituals gebruikt, ook heel tevreden over maar is toch iets prijziger dan Nivea) Gezichtsscrub Yves Rocher
Ik zweer bij revlon colorstay! Dekking is heel goed, ook mooi op te bouwen, geeft echt niet af en blijft zitten tot ik m er af haal voor het slapen. En een mooi prijsje, 15 euro gemiddeld. Enige nadeel: niet te koop in de winkel! Ik heb op de gok gekocht, maar geen moment spijt gehad. Heb heel veel dure foundations gehad, maar die waren het altijd net niet; of de kleur, of de foundation zelf.
Ik vind de shiseido lijn white lucency heel fijn (de gezichtsreiniger, tonic en dag/nachtverzorging) dan de primer van ink by Dennis knudsen en de hydra compact foundation, ook van shiseido,die breng je het fijnst aan met een foundation kwast, mooi dekkend en wel naturel. Dan de translucent pressed powder die is heel mooi matterend maar naturel! Ook van shiseido! En de mascara van Lancôme doll eyes heet die en de wenkbrauw precision liner van clinique. Oogschaduw altijd van bourjois en van 'l oreal de eyeliner. En de fixing spray van clarins... Oef als ik dit zo lees lijkt het alsof ik uren bezig ben! Meestal maar 10 min tops 😁 maar ja ook mijn grootste kostenpost per maand 😳
Ik heb een hele reactieve (bleke) huid en reageer snel op make-up. Maar de Photofinish foundation van Catrice (Kruidvat) bevalt mij super, heb de lichtste teint. Ook dol op de stay forever eyeliner van essence. Heb een fijne donkerbruine mascara van Gosh voor een meer natuurlijke look. En ben dol op Nivea dagcreme voor de gevoelige huid.
Hier eigenlijk alles van M.A.C. Ik heb 3 jaar geleden één keer een hele basislijn aangeschaft na advies ter plekke. Ook aangegeven wat ik zocht: een foundation die niet zou afdekken, oftewel geen pancake effect. Met basisset bedoel ik: concealer, foundation, blush, oogpotlood, lipstick en gloss. En eerlijk? Ik heb nog wel wat bijgekocht, zoals een los kleurtje blush en oogschaduw maar eigenlijk grijp ik telkens terug op deze vaste spullen. Het zijn echt mijn kleuren en ik vind de producten gewoon heel fijn in gebruik. De foundations zijn relatief zuinig ook vind ik. Ze hebben bijvoorbeeld een gekleurde dagcreme/foundation welke niet extreem dekkend is, maar wel een egaal effect geeft en die kost 30,-. Ik heb bijv voor mijn bruiloft destijds een afspraak gemaakt voor een advies, kostte 80 euro (en duurde iets van 1,5 uur) en werd heerlijk in de watten gelegd en diverse dingen geprobeerd. Vervolgens mocht ik ter waarde van die 80 euro producten meenemen. Win win!
Ik heb eindelijk mijn mascara favoriet gevonden. SoCouture van L'oreal. Maar die is niet waterproof volgens mij, ik koop niks waterproof.