Wij betalen voor 2 dagen in de week 492 euro bruto Wat het netto is weet ik nog niet, moet ik nog terugkrijgen (hoop een beetje snel want betaal al 3 maanden vooruit )
Bij je aanvraag zie je toch meteen hoeveel je terugkrijgt? Even delen door 12, dat van de 492 euro aftrekken en dan heb je je netto maandlast
Heb het net even uitgerekend en volgens de berekeningen krijgen we 188 euro terug dus dat zou netto 304 euro zijn.. Ik dacht dat je ongeveer 60% terug zou krijgen?
En dat ligt maar net aan je inkomen dus, wij krijgen 83% terug (bij 1 kind, bij 2 kinderen straks krijgen we 90% terug)
wij betalen nu voor 25 uur in de maand rond de 35,- netto... dat is voor 1 kindje... klinkt als een luxe positie om zo weinig nodig te hebben maar ik werk flexibel dus het is gewoon een drama om een flexibele gastouder voor zo weinig uurtjes te vinden gr Jose
Wij betaalde toen Jamila nog naar de gastouder ging voor 4 dagen, zelf 350,-. Nu is mijn man lekker thuis met haar en als hij volgende maand weer gaat werken gaat voor een half jaar mijn schoonbroer opassen, wij geven hem dan die 350,-. Daarna passen mijn schoonouders/mijn moeder op en dan gaat die 350,- op de spaarrekening van Jamila. Mochten we onverwachts toch Jamila naar de opvang willen brengen dan zijn we het iniedergeval gewend om die 350,- "kwijt" te zijn .
Tes gaat 1 dag in de week en daar betaal ik 289,50 voor (6,25 per uur) ik krijg van de belasting 224 euro terug dus wij betalen 65,50 per maand