wij zijn met 2 volwassenen 1 kind 2 katten en 1 hond en zijn per maand inclusief alles ook luiers maximaal 250 euro kwijt. en dan hebben we heel gek gedaan
Wij roken gelukkig niet ( meer, 7 jaar) en de brokken van onze hond kosten 29 euro per 4 maanden. Luiers 12 euro per maand ( gemiddeld)
rond de 200 euro ( Incl. shampoo e.d/wasmiddel/schoonmaak artikelen/ toiletpapier, dat heb je natuurlijk niet elke maand opnieuw nodig ) excl. tanken uiteraard 2 volwassenen , bedenk me net wij hebben ook een hond, die eet een zak voer 14kg in de maand 55,- dus komen we op 250,-
Wij zijn met 2 personen zo'n 80 euro per week kwijt. We pinnen 350 euro aan het begin vd maand en daar doen we alles van, dus ook shampoo, tandpasta, gel, wasmiddel etc. Soms houden we wat over, soms niet. Hondenvoer kan ik alleen in de dierenspeciaalzaak kopen, dat kost ons voor 2 honden 30 euro per maand.
Hier rond de 300 euro zeker wel pm. Daar zit alles bij vlees luiers shag voor mij. Voetballen zoon. Benzine voor de brommer die van mij. Meestal haal ik voor 150 euro aan grote boodschappen dan zitten er luiers/doekjes drinken melk kaas eieren boter blikgroenten en zo bij. Daarna ongeveer 30 euro per week voor de vergeten boodschappen.En aanvullen van de kast meestal chips een koekje wat lekkers. Dat gaat altijd het snelste op tja
Bij ons liep het ook enorm op, 3 maanden terug voor zelfs bijna 700 euro per maand. Lette ook totaal niet op. Ik die nu sinds 2 maanden wekelijks de boodschappen, maak een lijstje per week wat we eten. En komt nu uit op ong. 70-75 euro per week. We hebben vorige week een hele grote vriezer gekocht, dus hopelijk kunnen we nu nog meer bezuinigen door meer vlees, brood etc in te slaan als het in de aanbieding is
Ik denk dat ik alles met elkaar op zo'n 250 euro per maand uit kom. Dit is incl. shampoo en dat soort dingen. Wij hebben een huishouden van 2 personen, 2 honden, 3 katten en 2 konijnen. Het voer voor de huisdieren heb ik dan ook meegerekend. Boodschappen doe ik per week bij de AH, neem vaak producten van Euroshopper mee, verse groente's die in de bonus zijn. En ook veel AH huismerk. Shampoo koop ik in de aanbieding bij de drogist en vaak heb ik dan weer even een voorraadje voor een maand of 2.
Puur aan boodschappen incl. verzorgingsartikelen zoals shampoo etc zijn wij per maand rond de 300 EUR kwijt. De laatste tijd zijn we er wat meer op gaan letten en halen nu gewoon voor een week ipv elke dag. Ook vriezen we nu meer in. Daardoor besparen we toch wel flink moet ik zeggen.
hier zijn we aan brokken al voor mijn labrador rond de 60 euro heeft een huidallergie geloof ik. En het kleine hondje voeren we van de lidl kost ons 10 euro per maand dat is eigenlijk wel het duurt.
Inclusief mezelf, man en kind van 2, luiers, shampoo, uit eten gaan, bioscoopje her en der en andere uitjes zijn wij zo rond de 400 euro kwijt, soms 500 maar dat is zelden...
hier ook zeker wel rond de 350 euro per maand.... inclusief pampers voeding en eten voor de hond... wij zijn met 2 volwassenen 1 baby en 1 hond.... roken tel ik daar niet bij op! shag en sigaretten doen we hier appart! dat vind ik niet tot mijn boodschappen behoren roken is geen levensbehoefte. dus daar spenderen we alle 2 misschien 50 euro pm aan dus dan alles bij elkaar 450 euro ongeveer...
Ik houd het nooit echt bij, maar ik denk toch zeker wel rond de 600-700 euro. Eerder meer dan minder. Moet dus wel met minder kunnen zie ik hier.
Wij zijn met z'n 3-en plus hond en kat. Ons budget voor boodschappen is 525 per maand. Dit is voor eten, verzorgingsartikelen, luiers en diervoeding. Boodschappen doen we bij de AH, natuurwinkel en markt. We eten veel biologisch en daat betaal je voor.
hier kost een zak hondenvoer 70 euro...senior eukanuba luiers van kruidvat kost ongeveer 25 per maand dingen als shampoo koop ik de amerken bij action of zeeman alleen mn make-up kost 1 in de zoveel tijd wat geld...
Geen idee (manlief doet de boodschappen).. ik vermoed z'n 600 euro per maand (2 volwassen, twee kids, twee katten) en dat is dan inclusief 'alles' (ook even de bakker tussendoor enzo)
wij zijn met vieren en puur alleen aan boodschappen inclusief luiers en verzorgingsproducten rond de 550 euro. het zou minder kunnen maar we kunnen het betalen dus geven het er gewoon aan uit
450 euro, incl luiers en verzorgingartikelen, excl lunches, uit eten en afhaal/bezorg-maaltijden. 2 volwassenen, 2 kindjes, geen huisdieren.