Wij hebben met z'n 2tjes een vast bedrag van 350 euro per maand. Daar doen we alles van, dus ook de verzorgingsproducten, wasmiddel, bier e.d. We hebben 2 schildpadden, maar die eten gemiddeld (per week) samen een stronkje witlof, 2 tomaatjes en een andijvie op, dus dat zijn de kosten niet. Ik ga graag naar de Lidl en vul aan bij Albert Heijn voor alles wat ik bij de Lidl niet kan kopen of niet lekker vindt. We redden het prima. Als je bij AH trouwens dagelijks even naar binnen gaat voor het vlees, vind je er vaak afgeprijsd met 35%. Bij ons de laatste tijd zelfs nog als het wat langer houdbaar is. Dit kun je prima invriezen hoor!
Alleen aan boodschappen voor ong. 100 euro per week, we zijn met z'n 2en maar hebben wel vaak mensen over de vloer. Dit is excl. verzorgingproducten, uitjes, uiteten, benzine, dus echt puur alleen eten en drinken en huishoudelijke dingen.
Te Veel!!! 100 per week dit is inc 2 pakjes shag (vriend rookt) ik probeer 10 euro per dag maar lukt me nooit zoveel de mensen die 350 per maand uitgeven tips??
nou ik vind het echt schelen als je het geld er al gewoon afpint en het daar gewoon ook echt van moet doen. Maar goed dan moet je vriend ook echt voor een bedrag per maand roken .
Dat doe ik ook al in evenloppen per week 100 euro en roken kost zo 15 euro ong. dan heb ik nog 85 euro kwijt voor boodschappen
Geen idee! Maar ik denk best wel veel! Zou ook echt graag er op willen bezuinigen maar lukt geloof ik nog niet echt... Misschien een idee om de volgende maand een bedrag te pinnen en het daar dan mee te doen om een beter overzich te krijgen...
Grotere porties koken, een deel invriezen of er 2 dagen van eten, scheelt aanzienlijk in de maand! Wat vaker water drinken ipv sapjes/fris. Tijdens het boodschappen doen, letten op de prijs! Wat vaker onderin het schap kijken, daar liggen de goedkopere merken. Géén impuls aankopen doen, dus met een volle maag boodschappen, en alleen de dingen in je kar mikken, die je echt nodig hebt. Boodschappen lijstje maken en je hieraan houden. Ik bedenk maar zo; "Iedere 7 euro per week minder aan boodschappen, is weer een kappersbezoekje" (of iets in die richting). En ik vind het ook heel leuk, als ik bij de kassa kom, schat ik ongeveer wat alles bij elkaar kost, en als ik dan onder het budget ben, word ik super vrolijk (wij hebben het nu financieel relaxed, maar vind het echt zonde van het geld om stomme impuls aankopen te doen. We hebben namelijk lastige tijden gekend, financieel gezien. En daarvan heb ik genoeg geleerd!)
Voorheen nog veel meer dan nu omdat ik de laatste tijd probeer wat meer op te letten maar toch lukt t me niet onder de 500 euro te komen, mede doordat manlief kritisch is. We zijn met 2 volwassenen, 1zindelijke peutet en 3 katten. Roken niet e drinken praktisch geen alcohol. Dit is overigens alleen boodschappen als eten en verzorgings producten en dus geen extra's oid
2 volwassenen, 2 kindjes, 1 poes Ongeveer 75 bij de supermarkt per week 25 euro bij de slager per week 10 euro bij de bakker per week 10 euro luiers per week Lunchen in bedrijfsrestaurant 25 per week voor ons beide Ongeveer 600 euro per maand. Maar we houden ook wel van lekker uitgebreid eten met goede producten en die kosten gewoon wat meer.
ik denk dat wij per maand op 300 euro uitkomen. 2volwassenen, 2 kinderen in de luiers, 2 grote honden. dit is dan inclusief luiers, hondenvoer, schoonmaakzooi, shampoo etc. best netjes toch?!
Hier 300 euro incl. luiers, honden/konijnenvoer, toiletartikelen, etc. Maar eten ook veel groente en fruit en heb wat duurder brood omdat het melk en sojavrij moet zijn. Hier met z'n 3en en dochter is een lekkere eter en eet 3 stuks fruit per dag dus daar gaan er kilo's van door in de week.
Circa 400. Boodschappen, inclusief luiers, flesvoeding, hondenbrokken, drogisterij waren. We zijn met 2 volwassenen, een peuter en een baby.
2 volwassen en 1 kindje Ongeveer 110 euro per week excl wasmiddel/luiers/vaatwastabletten etc ( want dat haal ik bijv elk half jaar ineens voor 100 euro of meer als er een aanbieding is zodat ik een hele tijd vooruit kan) Dus ongeveer 450 euro per maand excl luiers/wasmiddel etc Ohja, shampoo en andere luxe artikelen zijn daar ook niet bijgerekend.