meer mijn eigen pad volgen zonder schuldgevoel maar wel met de balans niet egoistisch te worden (jaaah wordt nog een hele uitdaging )
echt gaan genieten van het leven. stoppen met roken (maar dat roep ik al 19 jaar ;( meer tijd in mijn gezin steken
Hey, Mijn goeie voornemens zijn: -Stoppen met roken ( Al druk mee bezig );en vanaf vorige maand van 35 sigaretten naar 0 -Wat meer aan mijn eigen denken ipv aan anderen - Zwanger raken........
Meer van elkaar genieten, dat zijn we door de hele mmm vaak wat kwijtgeraakt. En hopelijk zwanger van onze cryo's
Ben er al goed mee bezig maar wil het in 2010 allemaal vol gaan houden: Een flink bedrag sparen per maand Minstens een half jaar geen nieuwe kleding kopen Geen vlees meer eten Weer studeren Wens iedereen die zwanger wil worden heel veel vruchtbaarheid (of hoe zeg je dat). Hopelijk veel nieuwe ZP-babietjes erbij volgend jaar
stoppen met roken... ik moet wel want ik wil weer zwanger worden! En ik neem me voor om volop te genieten van mijn kleine en elk moment in me op te zuigen. Ik vind het veel te snel gaan en wil niet later denken, had ik maar meer genoten...
Stoppen met roken nog maar even niet...tijden zijn iets te stressvol op het moment en niemand heeft iets aan een stikchagrijnig persoon Dusss... meer aandacht besteden aan vrienden/kennissen. Ik ben zo'n beetje de enige met een kindje en hoewel ze er echt begrip voor hebben is het niet leuk als ik weer eens 2 weken niets van me laat horen omdat ik het belachelijk druk heb...
Ik heb geen goede voornemens. Wel 1 grote wens: Ik hoop met heel mijn hart en ziel dat iedereen zwanger mag worden en blijven in 2010!!
2011 meemaken en volop van mijn gezin kunnen genieten, alle kleine en grote momenten. hoop zo dat het me gegund is
ik ook heel veel proberen af te vallen! ( als ik bevallen ben ) haha pff dat gaat lastig worden, wnt alles is zo lekker.
Helemaal geen voornememens. Ik begin er dan een dagje aan en maak het dan niet af! Maar als het ff kan, graag wat kilo's ebij! (kilo of vijf!) zit nu op de 49. (das natuurlijk té dun) En wat ik wil doen, meer met mijn familie doorbrengen. Mijn moeder ligt op dit moment in het ZH met een CVA. Dus graag wat meer tijd!