wanneet vertellen aan schoon.ouders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lady89, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    hallo ik weet sinds n paar dagen dat ik zwanger ben.ik zou het zo graag aan mijn ouders en schoon ouders willen zeggen.zou het met medere mensen willen delen hrhe.wat hebbn julie gedaan?en op het werk?dat doe ik pas met 12 weekjes

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ouders en schoonouders heb ik verteld met 7 weken omdat toen mijn schoonouders van vakantie terug kwamen en wij beide oma,s tegelijk het nieuws wilden vertellen. en op het werk met 9 weken omdat ik met agressie te maken heb. de rest van de wereld heeft het tussen de 12 en 15 weken te horen gekregen

3. Mijn moeder wist het 5 minuten nadat ik het wist :D Schoonouders de volgende dag... Was toen 6 weken

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Gewoon vertellen wanneer je er zelf aan toe bent.
    De een vertelt het heel vroeg en de ander wat later, net wat je prettig vind.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bij mijn zoontje was mi9jn vriend zo gelukkig dat iedereen het wist binnen 8 weken.

Bij mijn bbz wist alleen mijn moeder het nog, maar ik had achteraf gewild dat meer mensen van de familie het wisten. Nu kregen ze dus te horen dat ik zwanger was, maar met spoed geopereerd moest worden. Was extreem dubbel ook voor mezelf om hetzelfde verhaal elke keer te moeten vertellen.

Mocht het ons ooit nog een keertje lukken vertellen we het gewoon gelijk.

Maar het is inderdaad gewoon een persoonlijke keus die je maakt.

Oh en niet te vergeten: gefeliciteerd natuurlijk!!

6. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    dankje wel dames ,ik heb het met me man over gehad.wij willen het vertellen ,als we op de eerste controle zijn geweest,dus met 7 8 weekjes ,kan al niet wachten ,maar morgen eerst verloskundige bellen ,ik kan me mond gewoon niet meer houden ,zo blij ben ik

Deel Deze Pagina