Fotografie met stip op nummer 1! We wonen ook in een stad/land omgeving wat prachtig fotograferen is dus echt dagelijks loop ik wel plaatjes te schieten. Heb altijd mijn compact camera in mijn tas. Verder tennis, hardlopen, hiken, zwemmen, duiken en andere watersporten. Lezen wanneer ik tijd heb, sowieso neem ik dagelijks de belangrijkste financiële kranten door. En last but not least....eten. Uit eten gaan met mijn man en beste vriendinnen is iets wat ik niet zou willen missen.
Mijn hobbys: 1: Koken en bakken, recepten uitproberen. 2: Intrieur bezigheden van mijn huis laatjes ervan zoeken bijv.printest 3:Shoppen 4:Netflix kijken of andere series. 5: Af en toe even lekker dansen/hakken op feestjes. 6:Lezen (maar dan moet ik me er wel toe zetten) 7:muziek luisteren en wegdromen Haken lijkt mij ook een hobby om er straks in de koude dagen mee bexig te zijn
Ik moet toevoegen dat lui zijn/bankhangen echt wel een favoriete bezigheid is hier Verder vind ik koken/bakken erg leuk om te doen. Ik bak regelmatig een taart op bestelling (alleen voor vrienden/familie). Op Pinterest zoeken naar ideeën is ook heerlijk rustgevend. Fotografie vind ik ook geweldig. Helaas is mijn geweldige camera kapot en moet ik het momenteel doen met m'n iPhone en een iets minder geweldige camera. Gelukkig maakt de iPhone 7+ prachtige foto's.
Kleuren vind ik heerlijk omdat je het nooit echt fout kunt doen, haken ook leuk maar iets minder ontspannend. En verder lezen en bakken als ik tijd heb!