wij hebben een eengezinswoning, goed geïsoleerd. CV staat dag en nacht aan. Mede ivm de onregelmatige diensten die wij werken, er is eigenlijk altijd iemand thuis. Wij betalen 88 voor gas & elek (CV is wel pas 2 jr oud)
Betalen 138 en moeten nog kijken wat we terug krijgen of bij moeten betalen , zitten bij Essent en stappen elk jaar over via een vergelijksite naar degene die het goedkoopst is. Behalve Oxxio daar gaan we never nooit naartoe.
geen flauw idee wat we hier écht kwijt zijn. wonen hier nog niet zo lang. vorig huis (1verdieping minder) betaalden we 145 per maand. en nu dus groter huis en hebben m verhoogd naar 165. slecht geïsoleerd hier want voel overal tocht en kou. huurhuis dus geen idee hoe wij dit zelf beter kunnen isoleren
145 per maand zijn lager ingeschat maar wij wilde dit bedrag. We krijgen ook altijd leuk geld terug jaarlijks, wij zijn zuinig en gaan verstandig om met energie. Geen onnodig licht laten branden en niet meteen de verwarming aanzetten ff een trui aan of kaarsjes aansteken werkt al prima! Wij wonen in een eengezinswoning en nemen af bij de Nuon.
Wij hebben een voorschotbedrag van 190 EUR per maand, maar wij hebben het opgehoogd naar 220 EUR. Liever teveel betalen dan te weinig En jaarlijks kregen we nog een mooi bedrag terug. Nu weet ik het niet aangezien we pas verhuisd zijn. We zitten overigens bij Energiedirect.
100euro, maar we hebben 6 zonnepanelen liggen. Daarvoor zaten we op 125. Nieuw huis goed geïsoleerd, scheelt echt veel. We gebruiken nu 165m2 net zoveel als ons flatje van 65m2. Verder stappen we elk jaar over. Nieuwe klanten krijgen meestal een korting van 200-300 op jaarbasis.
Vorig jaar betaalde ik 130 pm ( 4 personen) en moest iets van 80 bijbetalen Nu betaald ik 150 euro en als ik met de app gebruik en kosten controleer betaal ik te veel en moet ik mijn termijn verzette naar 130. Doe ik niet Dit is trouwens combinatie gas en licht. WAter 28 euro
120 euro, bij greenchoice. wonen in een eensgezinstussenwoning, niet super goede isolatie, maar we werken allebei veel dus de cv hoeft niet zo vaak aan dat scheelt aanzienlijk.
Wij betalen 125 per maand voor gas en licht. Het bedrag kon eigenlijk wel omlaag omdat we veel geld terug hebben gekregen, maar krijg liever geld terug dan dat we bij moeten betalen
450.- Jajaaaaajaa.. Dat is geen typefout.. Wel een fout van de energiemaatschappij... Onze meter was stuk waardoor we een gebruik hadden van 25.000kw per jaar.. Wat gemiddeld 3.500 zou moeten zijn.. Kregen ook nog een nabetaling van 2.000,- euro.. Gelukkig is na 2 maanden ellende nu alles opgelost en rond.. Krijgen flink wat geld terug.. Nu wordt het maandbedrag dus ook aangepast