170 bij essent. Kon lager maar wilde hoger inzetten. Eind dit jaar eens kijken of ik over houdt.Hoop van wel!
80 euro per maand voor gas en stroom en ik krijg tot nog toe altijd geld terug. Maandbedrag heb ik zelf op 80 gezet, is eigenlijk 65 tot 70 euro.
242,05. Maar we hebben een vrijstaand huis uit 1902, dus lekker hoge plafonds.....dus veel loze lucht opwarmen
Sorry maar dit is echt grote dikke onzin. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt Een wasbeurt met een oude wasmachine kost zo'n 50 cent per keer en met een nieuwere zo'n 19 tot 25 cent aan stroom. Een droger kost zo'n 95 cent per keer. En dit heb ik van 2 kennissen die in de wasmachines zitten. De meter laat hier de gebruikskosten zien en die zitten rond de brdragen die ik hierboven noem. Mij zusje heeft ook een gebruiksmeter en die geeft hetzelfde aan. Max 50 cent per wasmachine beurt.. En ik heb een wasmachine en droger met a en b label. Nog niet eens de allerzuinigste. Oh ja, ik heb ook een 180 liter aquarium. Doe zo'n 5 wassen in de week en droger gaat zo'n 2x per week aan. Ik betaal 80 euro in de maand aan gas EN stroom samen. En krijg nog terug. Edit: zie dat je dit bij jezelf thuis hebt bij gehoude . Dan zou ik toch eens rap een andere machine kopen. Als hij zoveel verbruikt dan zit er echt iets niet goed. Voorbeeld: ik doe 4 wassen in de week. Dus 16 in de maand. Volgens jouw redenering dus 5 euro per was dus 80 euro. Alleen voor het WASSEN! Ik ben 80 euro in de maand kwijt voor mn 16 wassen, 8x droger, gas, groot aquarium en andere meuk en krijg nog geld terug ook. Rara hoe kan dat
Oja nog even reageren op je vraag daaronder we gebruiken zo min mogelijk energie ook omdat het niet goed is voor de wereld om teveel te gebruiken. - kort vaatwasprogramma gebruiken - kort wasprogramma gebruiken - niet te lang douchen en niet te vaak - alleen maar spaarlampen - s avonds de stekkers uit de laptop tv etc - geen frituurpan - bijvoorbeeld: aardappels moeten 20 minuten koken, dan zet ik ze al uit bij 15 minuten. Daarna is het water nog een hele tijd kokendheet en koken ze ook gaar. Ik maak dan ook wel voor 2x aardappels/ rijst/ macaroni, hoeft het vuur maar 1 keer aan ipv 2 keer. - senseo niet onnodig aan laten staan - we hadden 2 vriezers in gebruik maar ik maak sinds kort zelf brood en nu hebben we nog maar 1 kleine vriezer nodig, scheelt volgens mij wel 5 euro in de maand.
150 euro. we zitten sinds juli 2013 in t huis en kregen in november dus over 4 maanden 384euro terug. We werden terug gezet op 60 euro maar ik heb dat weer omhoog gegooid naar 150 volgens de mevrouw van de nuon verbruiken we nu (met de kachel enzo aan) ongeveer 100 euro. Wij hebben een beneden woning met twee slaapkamers. ik betaal liever te veel dat ik een leuk bedrag terug krijg dan dat ik moet bij betalen
Dat kan nooit. Ik was zeker 12x per week, gebruik ook 12x de droger en daarnaast 2x daags de vaatwasser. Dan reken ik alle overige aparaten niet eens mee want wij hebben idd een jacuzzi en een zonnebank maar ik betaal 180 per maand
145 euro voor Gas en licht. Wij zitten bij Budgetenergie. eensgezingwoning en 2 volwassenen en 2 kinderen. Iedere dag douchen en kachel staat eigenlijk heel de dag aan op 21 savonds rond 21.00 gaat hij naar 16 maar wordt nooit kouder als 19 tot nu toe in huis,
10 euro per maand. Dak vol zonnepanelen en een houtkachel. Wel een investering natuurlijk maar dat komt vanzelf terug.
Wij betalen 171 euro per maand voor een heel oud (energielabel G) vrijstaand huis. We verbruiken 4500 Kwh stroom per jaar, en 2400 kuub gas. We hebben een houtkachel, en de verwarming staat op 15 graden, dag en nacht. Hij slaat erg vaak aan en daardoor lijkt het niet koud. We hebben alleen CV in de woonkamer dus in de slaapkamers is het erg koud! De vorige bewoner gebruikte alleen gaskachels (geen hout dus) en zij betaalde met 1 persoon 389 euro per maand. (heeft nog 20 euro bij moeten betalen uiteindelijk.) Wij hebben de investering van CV en houtkachel er dus al lang uit.
125 euro per maand maar gebruiken dan ook bijna 7000 kwh aan stroom. Gas is 570 kuub. Eigen bedrijf en was daarvoor alleen al een half jaar lang 10 machines van 7 kg+ per week. Daarnaast onze privewas nog. Pc staat voor bedrijf hele dag aan. En we hebben airco. Ook een grote stroomslurper.
275,- Grote 2 onder 1 kap. 7 tot 10 wassen per week ( + droger) 1 of 2 keer per dag douchen, man/Kids minimaal ook nog 1 keer per week in bad. Maar de kachel niet hoger dan 20 en 'savonds op tijd uit.