Wat zijn jullie "klachten" rond eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LVtje, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Het is voor mij de eerste ronde dat ik een beetje ga letten op mijn lijf.
    Begin april is mijn mirena verwijderd dus ben nu mijn eerste cyclus aan het afwachten.

Nu ben ik benieuwd wat jullie voor klachten allemaal hebben rond de eisprong?

Sinds 2 dagen heb ik wat meer afscheiding, dit neemt ook toe maar is nog niet zoals ik lees over vruchtbaar slijm.

Vandaag heb ik een enorm opgeblazen gevoel en wat vage buikpijn.
    Nu kan het natuurlijk allemaal toeval zijn hoor, maar ik ben benieuwd of dat symptomen kunnen zijn van een naderende eisprong?

Zou op zich heel mooi zijn want dan lijkt het erop dat mijn eerste cyclusronde niet heel lang gaat zijn.
    Uiteraard gewoon afwachten en of ik dan inderdaad over een week of 2 ongesteld wordt, maar was gewoon nieuwsgierig. :D

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Mijn klachten zijn nu (2 dagen voor eisprong)
    Steken links onder in buik
    gevoel alsof iemand aan mn eierstokken trekt (kan het niet beter omschrijven, dus echt pijn binnenin)
    Opgeblazen buik/last van darmen
    doorzichtig rekbaar slijm
    En een beetje de menstruatieklachten zoals hoofdpijn en lage rugpijn. Vorige maand op de dag dat ik mn eisprong had had ik echt enorme pijn van onder, dat ik bijna niet kon zitten en ibuprofen moest nemen :( Hopelijk krijg ik dat deze week niet maar aan de andere kant weet ik dan wel wanneer mn ei komt.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Staar je aub niet blind op symptomen! De 1 heetf er veel, de ander niks en weer een ander beeld het zich in. Elk kwaaltje kan door elke vorm van hormoonschommelingen veroorzaakt worden dus het zegt zo weinig.

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik staar me ook niet blind hoor, zoals al gezegd blijft het gewoon afwachten.
    Maar was gewoon benieuwd, meer niet ;)

5. Mereltje86

11 mrt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steken in mn baarmoeder / lies
    eiwit / slijmerige afscheiding
    gevoelige borsten

Relax en geniet lekker van het "proberen"!

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha, thanks. We houden het voorlopig nog bij oefenen, dus nog niet bezig om zwanger te raken. Dat genieten en relax komt dus wel goed :D

7. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

De eerste paar maanden had ik alleen last van vruchtbaar slijm de laatste maanden voel ik mijn ei ook. Dat voelt zoals hierboven al beschreven alsof er iets van binnen steeds strakker word getrokken en opeens is dat gevoel weg.

8. Kinderwens 23

15 apr 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel steekjes links en rechts in mijn buik, vervelend hoor..
    Maar aan de andere kant wel goed want zo weet ik dat men eisprong eraan zit te komen :)

9. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi!
    Ik begin drie dagen voor mn ovulatie een soort menstruatie achtig gevoel te krijgen in mn baarmoeder. Ook vruchtbare afscheiding (eiwit achtig). Elke dag nemen beiden toe, dus de kramp en de afscheiding. Op de dag van de eisprong heb ik echt een opgeblazen gevoel in baarmoeder. Dat was gisteren deze cyclus en toen had ik zelfs even de knoop van mn broek los. Ook voel ik de eierstokken (ik twijfel vaak of we geen tweeling krijgen want ik voel meestal beide kanten en niet specifiek links of rechts :D ). Ook af en toe lage rugpijn.
    Ineens zakt het menstruatie achtige gevoel weg. Ik denk op moment van eisprong. Ik merk dan alleen nog een beetje opgeblazen gevoel. Zovan ja daar is echt werk verzet :D .

10. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Dunnere afscheiding, hoofdpijn, pijnlijke borsten ( tot ik ongesteld werd) en buikpijn. Heb deze maand pas voor t eerst in mn leven een eisprong gehad dankzij clomid en de fertiliteitsarts zei dat mijn symptomen er helemaal bij hoorden. Maar inderdaad, de een heeft er meer last van dan de ander en weer een ander heeft nergens last van.

11. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Vaker plassen (ook opeens 's nachts), dikkere schaamlippen, zin in seks (na de eisprong periode is dit helaas acuut weg :)), een soort pijnlijk doordreunen naar mijn liezen bv met fietsen of neerploffen op de bank en zo. Ik weet niet of dit laatste vlak voor of vlak na de eisprong is, aangezien ik verder niet weet wanneer hij PRECIES springt.

Deel Deze Pagina