Hi meiden! Vandaag de eerste echo gehad en alles zag er goed uit en het hartje klopte. Nu was de arts me baarmoeder aan het nakijken met de echo of die er goed uitzag en toen kwamen we een 2e donkere vlek tegen. Deze ligt echter wel een stuk dieper in de baarmoeder dus was niet goed in beeld te krijgen. Alleen daar zagen we niks in inzitten. Nu krijg ik volgende maandag weer een echo omdat de arts nu ook wel erg nieuwsgierig is haha. Wat denken jullie? Bloedingen heb ik trouwens geen enkele keer gehad dus dat is het niet.. Zijn er meiden die zwanger waren van 2 of 3 maar ook niet alle baby's konden zien?
Heb je echo's mee gekregen? Vriendin van mij had dat ook, van de een zagen ze al wel activiteit de ander nog niet... Uit eindelijk \bleek het idd een tweeling...
Ik heb idd een echo foto meegekregen maar ze heeft hier alleen de baby in beeld genomen die we konden zien. Die andere vlek zit meer naar achter dus was bijna niet mogelijk om ze beiden tegelijk in beeld te krijgen. Wat zou zo'n ronde donkere vlek nog meer kunnen zijn naast een vruchtzakje of een bloeding?
hou ons op de hoogte!! ben zelf zwanger van een tweeling en het is altijd leuk om toekomstige tweelingmama's te leren kennen!! spannend! groetjes
Het zou eventueel een cyste kunnen zijn, maar dat had ze dan wel gezien... Dus hoop dat je 2 mooie kindjes verwacht
Oke, ja zo'n cyste kan ook in de baarmoeder zitten, maar zeg al dan had ze dat wel gezien... Denk dat je gewoon een tweeling verwacht, spannend...
voor de moeders met tweelingen: in welke week was de 2e baby duidelijk te zien tijdens en echo? En hadden jullie ook eerst zo'n donkere vlek waar je eerst nog geen babu in zag zitten?
Hier toen met 12 weken een echo gehad en daar waren toen meteen duidelijk 2 kindjes op te zien. Ben je ook extreem moe of extreem misselijk? Wel spannend!!!
Ik met 6,4w. Beide hartjes klopten toen al flink. Kwalen zeggen overigens niks. Ik had bij mijn tweeling nergens last van en bij mijn eenlingetje was ik hondsberoerd, 9 maanden lang! Succes!