Voetenzak maxicosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door , 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Eigelijk een simpele vraag...is een voetenzak in de maxicosi nodig? Zoja, waarom? En zo nee, wat doen jullie dan? Is een dekentje ook goed genoeg of is een voetenzak echt beter?

Ik ben over een weekje uitgerekend, dus als ik m nog moet gaan kopen, moeten we dat zeer spoedig gaan doen. Hoewel..voor t zelfde geld blijft smurf nog 3 weken zitten, zul je net zien.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem wel gekocht omdat het nu toch al best koud is. soms gebruik ik de maxicosi op het onderstel en dan is de voetenzak echt een uitkomst tegen de kou. als je de maxicosi echt alleen gaat gebruiken in de auto lijkt een dekentje mijn voldoende.

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Voordeel lijkt ons van de voetenzak dat je deze met kind en al uit de mc kan halen en dan deze in de auto kan laten zitten. Ben je niet de hele tijd met dat stomme onhandige ding aan het zeulen! Wij gebruiken de voetenzak van de wandelwagen voor de mc, kan ook. Hoef je geen nieuwe te kopen!

4. Niet meer actief

Kan bij ons niet, we hebben een Stokke en de voetenzak daarvan is qua model zo anders, dat t niet lukt bij de mc, hebben we gisteren getest. Anders was t wel een goed idee :)

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij hebben hem wel. In het beign gebruikt toen ze net geboren was(maart) en nu gebruik ik heb weer in de maxi cosi dus we hebben er veel plezier van

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik had een soort van Lodger voor in de cosi, voordeel dat je dit makkelijk openslaat in een warme auto maar ook snel weer dicht zodra het nodig is.

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb wel een voetenzak gekocht voor in de cosy en juist niet voor in de wieg van onze Stokke. De eerste periode gebruik je toch alleen de wieg van de Stokke en daar kan de voetenzak van de maxicosi prima in (en elke andere voetenzak of wikkeldoek). Ik heb voor de wandelwagen van Stokke juist wel weer een voetenzak besteld omdat daar niets anders in past.

8. Niet meer actief

Dat is hier net zo hoor, ik heb de voetenzak voor in t wandeldeel en niet voor in de reiswieg..

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wij hadden eerst alleen dekentjes, maar die schopt ze los of trekt ze omhoog, dus dat schoot niet op. Ik heb nu de Wallaboo voetenzak. Ideaal. Zo kan ze lekker warm in de maxi cosi zitten, ze kan haar hoofd/neus niet helemaal in die stof draaien, vind ik wel zo handig, want dat vind ik weer een nadeel aan jasjes met capuchonnetjes. Hij past ook goed in de wandelwagenbak. Ik wou dat ik hem eerder had aangeschaft.

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Ik zou het wel doen. Het wordt winter, en het is nu al wat kouder,

WIj waren gister bij de babyplanet, en daar was hij in de aanbieding voor 19,95 volgens mij.

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik vind een voetenzak erg handig, zeker voor de wintermaanden.
    We doen de kleine een jasje aan, daarna in de voetenzak in de maxi-cosi. Als we in de auto zijn, dan ritsen we de voetenzak open, zodat de kleine het niet te warm heeft. En als we weer de auto uitgaan, dan ritsen we de voetenzak weer dicht. Ideaal!

Bij ons zitten de riempjes/gordels van de maxicosi door de voetenzak heen, dus je kunt je kindje niet met voetenzak en al uit de maxicosi halen.

Groetjes Saskia

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben hem veel gebruikt hoor! Hartstikke handig juist.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja inderdaad bij mijn zitten de riempjes ook door de voetenzak dus er zo bijde uithalen gaat echt niet lukken hoor. in de auto hebben wij ook de voetenzak open omdat het dan al snel te warm wordt en als we dan uitstappen gaat de maxi-cosi op het onderstel en voetenzak dicht

14. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Raar, wij hebben ook de Stokke. Moet wel de buggy-voetenzak zijn, de voetenzak van de wandelwagen zitten geen gaten in voor de gordels. Succes!

15. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Kan prima hier, gewoon even de gordeltjes erdoor halen. De gaten zijn groot zat van de voetenzak. Daar moeten ze natuurlijk wel door kunnen, maar bij de Stokke kan dat heel goed. ANdere wagens heb ik natuurlijk geen ervaring mee.

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben er gratis een voetenzak bijgekregen en we zijn er erg blij mee, maar zou em zelf niet gekocht hebben. mijn schoonzussen hebben beide een zonder een voetenzak in gebruik, hebben een losse wikkeldeken, en dat werkt ook perfect.

17. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Mijn kleine wordt in febr geboren dus met die kou vind ik het wel nodig, sowiezo vind ik de maxi-cosi voetenzak handig omdat de gordels er gewoon doorheen kunnen. Als je een beetje zoekt vind je ergens wel een aanbieding, en veel winkels hebben nu ook korting enzo. En anders kun je m ook nog wel via marktplaats kopen denk ik.

18. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ja, ik heb hem ook maar gekocht..Zeker aangezien ik midden in de winter moet bevallen is het toch wat fijner voor hem en is makkelijk..

19. Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties, mn man is op dit moment naar de winkel om een voetenzak te kopen, dus ik ben overtuigd ;)

20. Niet meer actief

En even kleine aanvulling...we waren prachtig op tijd met het aanschaffen van de voetenzak, want nog geen 12 uur later is onze dochter geboren! :)

Deel Deze Pagina