Ik zit even te kijken voor sint, voor dochter kom ik er wel uit maar voor zoon vind ik het lastig. Hij kan nu een paar tellen los zitten als je hem neerzet. maar nog niet stevig (wiebelen is is het leukste wat er is en dan valt hij om) dus zittend spelen gaat nog niet. Hij tijgert/schuift op zijn buik Door de box en over de grond. Wat zou leuk zijn voor hem?
Babyroller. Knisperboekjes, is onze dochter heel lang erg gek op geweest. Babytv. Baby smartphone/afstandsbediening.
Stapelbekers vond ze al snel leuk en dan in de zin van mama stapelen en dl omgooien Van die bubble ballen/badballen zijn er van Nijntje en woezel&pip. Vond en vindt ze geweldig. Er een beetje achteraan kruipen en kijken naar het gedraai. Staan nu in de Etos folder zag ik net. Boekjes die knisperen of rammelen. Dingen die geluidjes en lichtjes geven begon ze toen ook te begrijpen en leuker te vinden (mijn eerste autosleutels van vtech enzo). Zachte bal om achteraan te gaan. Rond die periode merkte ik dat ze wat anders wilde dan alleen maar rammelaars, tutteldoekjes, muziekmobiel, etc. Dus toen ook wat nieuws gehaald.
Hij vind het nu vooral leuk om zittend te spelen houd het lang vol en vind het prachtig Knopjes zijn interessant en alles om hem heen ook. Ik zal eens in de winkels kijken bedankt