wat zijn jullie kwijt aan de maandelijkse boodschappen??

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Het meest dure is toch wel het vlees,vers fruit,en tja....ik snap echt niet wat ik fout doe.
    Ik maak een lijstje thuis,het enige aan snoepgoed wat we kopen is chips in het weekend,we roken en drinken niet......
    De melk en pap voor Sietse is ook niet zo duur.....

Ik snap het echt niet....

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hier ook,koffie vliegt er wel uit,heb de zakken van de Jumbo,Gala heet ie,en die gebruiken wel wel 2a 3 zakken per week.
    Luiers van de Lydl en kruitvat,doekjes van de Lydl,daar krijgt ie geen uitslag van en zit geen parfum op.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Het is ideaal, ik zet de tassen open in het wagentje en pak het tijdens het boodschappen doen dus gelijk in. Hoef niks meer op de band te zetten, geen krijsend kind bij de kassa, en je ziet dus hoeveel je aan het uitgeven bent. Echt perfect!

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Zo'n 240 euro, voor alleen mijn zoontje en mij.
    Ik let er tegenwoordig wel wat meer op, maar ik wil wel gewoon kunnen kopen wat ik lekker vind.

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Bij ons in de buurt zit geen AH....wel een Jan Linders,jumbo,C1000(geen fijne winkel) en een L:ydl.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij zijn rond de 300 euro kwijt per maand voor 2 volwassenen en 2 kinderen :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

200-250 euro (50 euro per week) exclusief luiers.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wij zijn ook tussen de 400-500 euro per maand kwijt aan boodschappen dit is inclusief alles dus ook de luiers. Vind het belachelijk veel geld altijd maar we bezuinigen al best wel veel.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij zijn zo rond de €600,- per maand kwijt aan boodschappen. Dit is inclusief luiers, wasmiddel en verzorgingsproducten. Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kindjes, waarvan nog één in de luiers.
    Moet er wel bijzeggen dat wij het meeste aan vlees en groente biologisch kopen, dus we zijn een stuk duurder uit.

10. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    270 euro per maand ongeveer. hier zitten ook de luiers en voeding in. Dit is wel exclusief roken.

2 volwassen en een baby van 3,5 mnd.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    300 in de maand, daar zitten luiers en voeding bij en ook het eten voor de dieren en andere benodigdheden voor de dieren.

2 volwassen, baby van 5,5 maand, grote hond, 2 katten, 2 konijnen

12. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Ik denk rond 500 euro (helaas :() voor 2 volwassen en 2 kinderen (1 in luiers).

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ligt er een beetje aan wat je allemaal mee telt. Mijn vriend rookt en ik haal los nog de shampoo, wasmiddel enz.

Even puur het eten (6 dgn per week koken, 1 dag frietjes halen ofzo niet meegerekend) met 2 personen zo'n 300 per maand.
    Inclusief shag, shampoo, wasmiddel en 1x per week iets halen zal het wel rond de 400/450 uitkomen....

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij geven zo'n 500 euro per maand uit aan boodschappen. Twee volwassenen, twee kinderen (1 in de luiers).

15. mroos

mroos Niet meer actief

zo'n 400 euro 2 volwassenen, 1 kind.
    Het kan minder maar zo kunnen we lekker eten waar we zin in hebben, en dat vind ik ook wel belangrijk!

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

idd zo doen wij het ook en brood bij de bakker vandaan jum jum

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

450 euro, 2 volwassenen, 1 kind in de luiers, 1 hond, 4 cavia's, 10 vogels en 20 vissen :)

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Pff als ik dit zo lees snap ik niet wat ik fout doe...... Wij hebben een "boodschappenrekening" waar elke 2 weken 200 euro op gestoord wordt, dus 400 euro per maand. Dit gaat bij ons vaak genoeg OP, en dan zijn wij met zijn 2en en 1 kat....... Maar moet er wel bij zeggen dat ik niet echt op aanbiedingen kijk, en koop wat we lekker vinden. Ook hebben wij veel van het beruchte A-merk....

19. mroos

mroos Niet meer actief

Goedkoop boodschappen doen is een kunst waar je best goed in kunt worden, alleen als je het zo prima vindt zou ik me als ik jou was nergens schuldig om voelen hoor...
    In het budget boodschappentopic lees ik vaak genoeg weekrecepten waarvan ik denk; daar word ik werkelijk geen 1 dag blij van, zeker niet als ik hard gewerkt heb..;)

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    De ene heeft een kantoorbaan en eet 1 stukje vlees, de andere werkt 60 uur in de week en eet er 3.
    De ene snoept nooit, drinkt geen cola, anderen weer wel.
    De ene heeft een dieet, de andere niet.
    De ene telt een keertje een patatje mee in het boodschappengeld, de ander niet.
    De ene krijg elke week een mee-eter, de ander gaat bij hun ouders eten.
    De ene telt tanken en sigaretten erbij, de ander niet.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
    Ik vind t vaak moeilijk afwegen zoiets.

Deel Deze Pagina