wat zijn jullie kwijt aan de maandelijkse boodschappen??

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    350 euro inclusief luiers. pappa, mamma en dochter van 20 maanden en 2 katten.

Ik let wel op de aanbiedingen maar doe mijn boodschappen er niet heel bewust om. Bloemkool haal ik wel alleen als het wat goedkoper is maar witlof etc. koop ik sowieso wel.
    We eten elke dag lekker, afwisselend en vers, alleen nu met mijn bi wordt dat met de week wat lastiger.
    Hier zitten wel ook de schoonmaakartikelen bij etc. bij.

Ik heb het wel geprobeerd met minder te doen en dat kan ook best maar ik vind het wel goed zo!

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    350 tot 400 euro per maand. Dit is alles inclusief dus ook luiers en babyvoeding. Wij zijn met 2 volwassen, 1 baby, 2 katten en 2 tot 4 dagen per week een kleine hond + puber in de groei.

We eten hier elke dag vers en afwisselend. De huisdieren krijgen A merkvoeding. Luiers kopen we van Huggies en Pampers en doekjes eigenlijk verschillend. Verder hebben we voor onszelf zowel A merk producten als huismerk of het goedkoopste merk.

Ik schrijf mee in het boodschappentopic - ik maak er een sport van om zo goedkoop mogelijk, lekker, vers en gevarieerd te eten.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

tussen de 500 en 600 euro. wij zijn met 2 volwassenen 2 pubers een dreumis en 2 katten en 2 caafjes.

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik bedoel dus echt de boodschappen in de supermarkt,en de luiers enz erbij.
    Zonder uit eten zoals friet erbij geteld,en zonder tanken en sigaretten.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier rond de 500-600 euro, wij zijn met 2 volwassen, 1 kind nog in de luiers en 2 vogels, haha.

Ik let wel een beetje op wat ik koop, maar ik vind lekker eten belangrijk, en we roken allebei, dat kost ook behoorlijk wat.
    Dus als ik alleen boodschappen tel, zonder roken en luiers en wasbenodigdheden, zitten we rond de 300-400 euro.

6. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik ben ongeveer tussen de 300-350 per maand kwijt voor 2 volwassenen, 2 kindjes in luiers en een hond.
    Alles is van euroshoper of eigenmerk AH. Ook de luiers zijn van AH.

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

200-250 euro voor twee volwassenen en een meisje van 3. Zonder luiers dus. Dat zijn dan alleen de echte boodschappen, dus supermarkt en markt. Wel een beetje sober boodschappen doen, met weinig vlees, maar van sommige dingen wel A-merken.

Deel Deze Pagina