wat zijn jullie kwijt aan geboorte kaartjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door paars, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wij hebben onze kaartjes op maat laten maken, dus kost dan wel even wat meer. Kwamen op 205 euro.

2. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    180 euro bij 'n drukkerij voor 85 kaartjes

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    we hebben de proefdrukken binnen van onze kaarttjes.. we twijfelden nog tussen 2.. de ene kost voor 150 kaartjes 330 euro de ander 370..:$ en laat nou net die het mooist zijn haha

ik snap niet hoe het kan dat we nu zo verschrikkelijk veel duurder zijn dan de vorige keer. ik weet niet wat toen het kaartje per stuk kostte maar deze kosten beide 1,57.. is dat een beetje normaal of al vrij duur voor een kaartje?

bij het ene kaartje komen extra druk kosten omdat de naam voorop het kaartje komt en de tekst een andere kleur heeft..

4. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

kaartprijs van 1.57 is gemiddeld volgens mij. De kleur inkt en hoeveel zijden er bedrukt moeten worden laten de kosten wel stijgen!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

115 euro excl. verzendkosten bij een drukkerij (voor 60 kaartjes)

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik was €138 voor 110 kaarten kwijt, excl verzendkosten.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb de geboortekaartjes voor mijn dochtertje zelf gemaakt. Heb helaas geen foto op de laptop maar het was een rose kaartje, met op de voorkant 2 soorten ander roze papier met een printje erop, 2 roze/witte bloementjes, en een plaatje van een roze baby Mylo (mylo en friends) met de tekst hoera een dochter! Lekker orgineel maar best prijzig! Geloof dat ik aan papier alleen al 100 euro kwijt was, toen nog de kosten voor het materiaal (dingen om de bloementjes mee te maken, lijm, enz enz), het plaatje zelf, de tekst binnen in heb ik laten drukken dus was tottaal zon 175 euro kwijt voor 60 kaartjes. En dan heb ik het nog niet eens voor de verzend kosten!

En met deze zwangerschap weet ik niet wat ik doen moet! Op internet hebben we nog geen gevonden die we beide mooi vinden of nog niet eerder hebben gezien. Een van de weinige kaartjes waarvan we denken, ja dat is 'm, daar hangt t bord bij de vk al vol mee dus dat word hem dan ook weet niet.. Zit er over te denken om ze toch weer zelf te moeten maken maar pfff het was zoveel werk en daar heb ik eigenlijk geen zin meer in.

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    109.95 voor 70 kaartjes.
    via kaartje2go.nl

9. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    200Euro voor 100kaartjes maar daar komen de postzegels nog wel bij

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wij zitten op 230 euro voor 75 kaartjes. Maar we wachten eerst de proefdruk nog even af.
    De prijs is inclusief de naam in foliestans op de voorkant + 2 foto's en enveloppen.

11. Pingu

Pingu Niet meer actief

Hier ongeveer 200 euro voor 75 kaartjes.
    Ik weet het nog niet precies, want ik moet nog bevallen. Maar wat ik zelf uitgerekend hebt, moet het rond deze prijs uitkomen.

Bij onze eerste waren we 125 euro kwijt voor 75 kaartjes, maar toen hadden we een vrij simpel kaartje met zwarte bedrukking en geen naam aan de voorzijde.

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Pingu, dat scheelt inderdaad wel ja..!! Wij moeten voor de naam aan de voorkant wel extra betalen, omdat deze ook in folie stans is. Dus komt er 59 euro over het gehele bedrag heen.

Ik vind zelf 200 (voor ons 230) best wel veel geld. Maar daar in tegen is het een ontzettend mooi kaartje. En we vinden niet veel anders mooi. En dat vind ik toch ook wel belangrijk hoor:)

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    150 euro voor 85 kaartjes incl. enveloppen (excl. postzegels)
    zou wel duurder geworden zijn als je meer drukkleuren wilde, hebben alle tekst in 1 kleur

bij STAR Geboortekaartjes - Kaarten
    heel fijne service, is een kleine drukker en je kan alles persoonlijk via e-mail/telefoon overleggen en krijgt digitale proefdrukken tot alles naar wens is

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij waren in 2009 voor 85 kaartjes bijna €400 euro kwijt, dit was inclusief verzendkosten. Via Angelique Lemmens, wel speciaal ontworpen en envelop in dezelfde stijl als het kaartje. Was (en ben) er super blij mee, ook met de service. Je doet een belletje en zij versturen de kaarten voor je. Dit keer laten we weer door hen een kaartje ontwerpen.

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier 110 euro voor 70 kaarten bij kaartje2go

16. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben der voor gekozen om mijn ouwe geboorte kaartje te gebruiken. Alleen dan ff in het nieuw gestoken.
    Iemand hier in de buurt doet het voor ons, maar wel via he tbedrijf waar die werkt.
    Wij zijn voor 80 kaartjes 100 euro kwijt. dat is incl env.

Ben der erg blij mee.
    met het kaartje maar ook met de prijs ;)

17. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 117 euro betaald voor 20 stuks

18. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    168 euro voor 60 kaartjes en 23 euro voor 50 postzegels

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik vroeg me sowieso af wat alle kosten zijn van al die babyspulletjes die nodig zijn voor zo'n wondertje.
    Mijn man en ik hebben een kinderwens, maar steeds zijn wij bang dat we het niet kunnen betalen. Alles is zo duur.
    Wij zouden graag willen weten wat nu het kostenplaatje is per maand om een kindje te hebben?! Met welk bedrag per maand moet er rekening gehouden worden?
    Kunnen jullie mij helpen en advies geven?

Groetjes!

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    wij komen rond de 250 uit voor zo'n 80 kaartjes.
    Wel bij een drukker.

Ga ik niet op bezuinigen, jongetje wordt maar 1x geboren ;)

Deel Deze Pagina