Ik heb pas zelfgemaakte geboortekaartjes ontworpen voor iemand en geleverd met enveloppen (60 stuks) voor 150 euro totaal dat vind ik mer dan genoeg en dat is dan helemaal uniek
83 euro voor 100 kaartjes plus enveloppen, 120x130 mm, 300gr, dubbelzijdig bedrukt, zelf afgehaald. Kaartje had ik zelf ontworpen, foto van dochterlief genomen en de drukkerij gevraagd welk kleurprofiel er werd gebruikt, zodat er zo min mogelijk kleurverschillen zouden optreden.
120 dubbele kaartjes voor 130 euro, incl. witte enveloppen via internet en 70 euro voor zelfgemaakte postzegel met een foto van mijn buik erop! 140 stuks Ze zijn zelf aanpasbaar vanaf een soort sjabloon ( je kan foto's en tekstblokken toevoegen, achtergrondkleuren veranderen en heeel veel lettertypes en -kleuren kiezen) Hadden we bij onze dochter ook en nu weer van dezelfde site! ( ik schrik van de bedragen die hier genoemd worden ....)
Hier zullen we deze keer zo'n 450 kwijt zijn, aan de kaartjes + doopsuiker. De kaartjes zijn niet standaard, moesten ze ontwerpen, dus loopt het al op. Bij de vorige 2 hebben we de doopsuiker zelf gemaakt, nu niet, dus wordt het ook wat duurder.