wat zijn jullie kwijt aan peuterspeelzaal na aftrek belastingdienst.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door mama van 2 kids, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje

Coortje Niet meer actief

jeetje wat een verschillen.. en wat een belachelijke prijzen! Hier een ochtend (2,5 uur) en een middag (2 uur) en we betalen 39.88 per maand. Zometeen gaat ze ws 4 dagdelen heen en dan is het 14,40 ofzo omdat ze dan een indicatie heeft.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

hier valt t onder de kdv

3. lies276

lies276 Niet meer actief

hier idem

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Waarom betaal je meer dan de helft minder omdat ze dan een indicatie heeft?

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij betalen 50 euro voor 2 dagdelen. Vind het wel redelijk aan de prijs, maar goed. Fruit en melk zit erbij in. Hier is er dan ook nog een regeling dat als je minder dan een x bedrag verdiend je maar 10 euro per maand hoeft te betalen maar daar zitten we (gelukkig :) ) boven.

6. Coortje

Coortje Niet meer actief

Omdat het dan door de gemeente gefinancieerd word omdat ze een indicatie krijgt vanwege het spreken wat nog niet helemaal naar behoren gaat. Ja van mij hoeft het niet ik wil die 40 wel blijven betalen maar ja als het kan dan kan het natuurlijk en dan scheelt het ons ook weer.

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik betaal 135 euro per maand voor 2 dagdelen per week.. Vind het een hoop geld!

8. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    hier valt het ook onder kinderopvang ze gaat vanaf oktober dit jaar voor 2 dagdelen zonder aftrek zijn wij 165 euro kwijt en met aftrek zal dat rond de 80 euro zijn ik vind dit nog prijzig ik vind het niet normaal wat sommige mensen moeten betalen voor een paar ochtendjes

Deel Deze Pagina