We zijn een midweek weg en zijn bij beide parken nog niet geweest en willen deze week naar beide parken gaan. Nu geven ze morgen in ieder geval droog weer af, en voorlopig donderdag (ochtend) ook, maar dat kan natuurlijk nog veranderen. Waar kunnen we dan morgen het beste heen gaan, Burgers Zoo of de Apenheul? Oftewel, voor welk park heb je echt droog weer nodig, en bij welk park maakt het niet zoveel uit als het misschien zo af en toe regent?
apenheul, daar is bijna niets overdekt Bij burgers kun je op een regenachtige dag nog door de bush, desert en ocean wandelen zonder last te hebben van het weer.
burgers zoo kun je beter heen gaan als er kans is op regen.. dingen overdekt.. apenheul is niets overdekt (ja t restaurant ) en sommige verblijven kun je binnen kijken.. Maar verder alles buiten. (woon er vlak bij en ben er gister nog geweest )
Zooo wat toevallig, dit had ik geschreven kunnen hebben. Wij zijn ook een weekje op vakantie en willen ook het liefst naar beide parken! Dus ik lees mee
kwa weer zou ik kiezen voor burgers, apenheul is hier favoriet, dochter is gek op apen,(burgers vonden wij tegenvallen)
Ik zou voor burgers gaan! Apenheul vind ik persoonlijk toch echt minder leuk. Burgers is groter en veel meer te doen voor de kids.
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat we morgen dan maar naar de Apenheul gaan en donderdag naar Burgers Zoo. Mocht het weer dan tegenvallen kunnen we toch nog wat zien/doen daar!
Wij zijn de eerste week van mei in die omgeving op vakantie geweest en hebben ook beide parken bezocht! Inderdaad op de beste dag de Apenheul, omdat je daar echt alleen maar buiten loopt. Op de wat mindere dag hebben we Burgers Zoo gedaan, is erg goed bevallen om het op die manier in te plannen! Heel veel plezier in ieder geval!!
apenheul heeft trouwens wel aardig veel jonge babyaapjes de makaki's hebben er zowiezo al 4.. de doodshoofdsaapjes zijn al veel beebjes en nog een aantal onderweg en nog veel meer