-bevallings foto,s (hardschijf was door gebrand.) -zon.(brrr vindt het nu zo koud) -me borsten.(al me borst vet is afgebroken zit ik nu met theezakjes)
Mijn dochters bedelarmbandje (gekregen van mijn zus)...Tijdens verhuizing kwijt geraakt en nooit meer teruggevonden..En ik durf het niet te zeggen tegen mijn zus Ze willen voor komende verjaardag nieuwe bedels kopen namelijk.
Oh en mijn bril...Is al jaren geleden maar ik vind het zwaar irritant dat ik hem nooit heb kunnen vinden. Een nieuwe (voor die tijd, jaren geleden) mp3speler...Was van zo'n bepaald merk (i-pod?)...
Mijn "Het boek van Ikke" met alle kraamfoto's enzo tot 3 jaar van mezelf. Echt ik BAAL als een stekker dat ik die nergens kan vinden en ben echt bang dat hij op de een of andere manier met het grofvuil weg is gegaan tijdens de verbouwing hier.
Mijn gouden ketting met mijn zoontjes naam eraan vast. Ik ben hem al een hele tijd kwijt en denk ook niet meer dat ik hem zal vinden....
een heel stuk zelfvertrouwen... en een plastic tas vol spullen voor man's hobby, tewaarde van 300,-, nooit terug gevonden...
Mijn poezie-album ( die ik als kind had )... Ik wil graag nog eens de gedichtjes lezen van de mensen die inmiddels overleden zijn. Ook ben ik mijn diploma kwijt, maar ik heb wel een vermoeden waar die kan liggen. Het feit dat ik niet weet waar die is, maakt me best wel zenuwachtig ( ook al heb ik 'm nu niet nodig ) .
Alle films die we op onze harddisk hadden (en dat waren er veeeeeeeelllllllll en ook hele leuke) En toen alle zelf gemaakte films van de vakantie en onze oudste zoon, nog meer gewone films en foto's die op onze ps3 stonden Beide apparaten waren in de afgelopen 2 maanden gecracht. Is best behoorlijk balen, maar dan denk ik maar..... das maar een luxe probleem
Mijn zilveren hanger gekregen van mijn moeder, nog kapot van! Mijn sleutels van mijn scooter die het niet meer doet. Mijn energie. Valt nog best mee!
Het gouden armbandje van mijn dochtertje met haar naam, gekregen van mijn ouders bij haar geboorte Zo had ze hem om en zo was ie weg...