Een slavenarmband waar mijn eerste en tweede naam in gegrafeerd staan, 2 paar birkenstocks, een gouden ring die ik van mijn vriend heb gehad en een paar mooie sleehakken die de hond van mijn zusje heeft kapot gevreten
Het knuffeltje van mn zoontje Op vakantie verloren en is niet te koop. gratis gekregen op de jonge gezinnenbeurs namelijk
Kingdom Hearts 1 en 2 (heb ik maar opnieuw gekocht) Soul Calibur 3 (alleen het hoesje heb ik) (heb ik ook maar opnieuw gekocht) Final Fantasy 12 (alleen het hoesje met een duitse sim spel, hoe dat kan is nog steeds een raadsel want ik heb helemaal geen sims) :/ (ook deze heb ik opnieuw moeten kopen) Mijn digitale camera (heb nu een andere gekregen) En dat is wat ik me nu kan bedenken, al die dingen zijn echt heel raar kwijt geraakt, en heb geen flauw idee hoe dat kan
Toevallig vandaag terug gevonden zat in een potje samen met sluitspelden in de commode van mijn zoon. me sooo happy
Ik ben nooit wat kwijt! Zowel, dan zoek ik net zo lang tot ik het terug heb! (word soms knettergek van mezelf!)
ik heb dat normaal ook altijd :/ kingdom hearts is een van me favorite spelletjes en zou ik echt niet snel kwijt raken want ik bewaar me spellen altijd op de zelfde plek, en het is wel erg toevallig dat ik deel 1 en 2 kwijt ben :O mijn final fantasy spel had ik ooit eens uitgeleend en kreeg er een sims spel er voor terug en niemand weet hoe dat kan en me soul calibur spelletje denk ik dat dat een actie is van me broertje die had altijd wraakneigingen door mijn spullen te jatten, te slopen of weg te gooien.. dit zou dus een van zijn acties zijn geweest, en me camera.. tja... toen ik bij mijn man introk had ik dozen met spullen uitgezocht, ik denk dat ik mijn camera perongeluk in de verkeerde doos had gedaan en wegegooid... niet echt slim... maar dat is de enige verklaring die ik heb, ik heb het hele huis (lees klein kippehokkie) overhoop gehaald en gezocht naar me spullen.. en uiteraard niks gevonden.. tja dan maar opnieuw kopen haha
Mijn rijbewijs Ja echt heeeeel dom ik weet het maar tijdje geleden ging ik met vriendin naar een evenement en zei reed en heb van te voren alle belangrijke of onnnodige pasjes uit mijn portomonai gehaald. en toen op een logische (dacht ik) plaats neergelegd. Nou onvindbaar.maar durf het eigenlijk niet tegen vriend te vertellen want dan komt de enorme preek dat ik jhet allemaal zelf doe en toch eens wat netter op mijn spullen moet zijn. Ik weet het hij heeft gelijk maarnhoop hem nog te vinden. Rij nu dus al bijna 3 maanden zonder rijbewijs.
Dat doe ik al heel lang niet meer.. Je ziet het toch nooit weer terug.. Zo al verschillende cd's, dvd's en boeken kwijt geraakt..
Hier is ook van alles zoek.. losse sokken (die verdwijnen in de wasmand ofzo), cadeaubon van de miss etam (opeens verdwenen), gouden kettinkje die ik van mijn man had gekregen, een mini mapje met foto's voor in mijn portemonee, videos van vroeger (weet helaas waar ze zijn, maar zijn niet meer terug te halen). En ben ook nog 60kg kwijt.. maar die wil ik niet meer terugvinden
Een superfijne lipbalsem. Had ik speciaal voor mn bruiloft gekocht, echt idioot duur, maar voor die ene dag had ik het er voor over. Alle andere dertig balsems liggen overal, maar deze is echt weg!
Dat is op zich geen ramp hoor.... De politie kan zo nakijken of je wel een rijbewijs hebt, MOCHT je aangehouden worden Er zijn ook zat mensen die natuurlijk per ongeluk hun rijbewijs zijn vergeten. Als je je maar kan legitimeren doen ze meestal niet heel erg moeilijk is mijn ervaring (hier een partner die regelmatig de boel vergeet door haast in de ochtend....)
Wij hebben hier een abonnement op scharen kwijtraken.. Oh ja, en op oorbellen. Verder een sieradendoosje met daarin heel veel sieraden, o.a de trouwring van mijn moeder (14 jaar gescheiden inmiddels) en een hele bijzondere hanger