BEL NOU, BEL NOU, BEL NOU, BEL NOU, BEL NOU, BEL NOU, BEL NOU, BEL NOU! En dat denk ik momenteel nog steeds
Als ik nu gelijk de douche in ga, dan kan ik nog net voordat m'n man wakker wordt. En: best redelijk geslapen vannacht.
Jippie straks gaat mijn dochter naar mijn ouders zodat ik vandaag een regeldag heb. Niet dat dat zo leuk is maar wel lekker als het klaar is. Nu ben ik niet zo happy; ik kom er net achter dat ik opnieuw meer dan 500 euro kan betalen. Deze kosten zijn voor rekening van mijn EX maar ik kan ervoor opdraaien. Het gaat bij elkaar om 1000en euro's!!!!!! Daar gaat mijn vakantie, en bedankt he? Nou was die vakantie al super klein en simpel maar toch wel welkom! Oh ja en mijn fiets moest gerepareerd; 45 euro. Ik heb slechts een bijstanduitkering Ik wens iedereen wel een superleuke dag toe!!!
De eerste keer dat ik wakker werd was om zoontje uit bed te halen en toen dacht ik: ohneeee! Nog veel te vroeg jongeman. Jij gaat mooi nog even naast mama slapen. Vervolgens werd ik wakker omdat zoon in mijn haar zat te wroeten, wat een echte tik van hem is. Toen dacht ik: Grrr!! Zal ik mijn hoofd kaal scheren vandaag? Dat laatste heb ik toch maar niet gedaan, maar word wel helemaal mesjogge van dat gefriemel in m'n haar..
Het eerste wat ik vanochtend dacht was: Jeetje 2 jaar geleden lag ik met gebroken vliezen in bed en werd Tijs bijna geboren. Daarna lekker het feestvarken geknuffeld en kado's uitgepakt.
Is die stomme mafketel nou nogsteeds tv aan het kijken met de tv zo hard?! (4:30 de buurvrouw) Ben er nog chagerijnig van, wat een aso isdat mens toch.
"Wie ging er naar beneden?" Mijn tiener zonen staan alleen op s'morgens om naar school te gaan en wij druppelen er dan achteraan met Wendy. Maar om de een of andere rede was de wekker niet afgegaan dus werd wakker van iemand die het traphekje iets te hard dicht deed. Ik dus in allerijl lenzen in gepleurd en trui en trainingsbroek omgegooid en naar beneden want mijn middelste gaat vandaag naar Utrecht met school en ik wil ze toch altijd zekerste weten nog gezien hebben voor ze zover gaan (ok zover is Utrecht niet maar je snapt hem wel). Stonden ze me daar beide aan te gapen van waarom heb jij zo'n haast. En op de achtergrond hoorde ik onze wekker gaan....zucht...