Daar red ik het helaas niet mee, heb alleen al 1 plank in de koelkast voor broodbeleg, kaas, smeerkaas en boter. Daar past niets meer bij.
Ik heb een paar van die setjes in de koelkast staan. Met 3 bakjes red ik het ook niet. En aangezien ik een aantal van die setjes heb stapel ik ze per 4 ipv 3.
Maar daar passen toch alleen vleesbeleg en kaasplakken in? Ik heb altijd blok kaas en veel potten (jam, sandwichspread achtig, heksenkaas etc)..
Dat kan natuurlijk ook, heel simpel maar ik denk te moeilijk af en toe . Ik ga morgen eens de ruimte van mijn plank in de koelkast meten (hoogte, diepte, breedte) en dan even naar de blokker om te kijken hoeveel van die dingen ik erin kwijt kan. 1 zo een box voor verschillende kaas en 2 apparte voor vleeswaren zou wel heel handig zijn en dan kom ik al een eind. Denk dat je in 1 bakje van de stapel wel 2 soorten beleg kwijt kunt? En hou je je beleg hier langer vers in?
Ja daar passen geen blokken kaas en potten in (gok ik zo op het oog ). Wat je wel met je blok kaas kunt doen (denk ik) is in het bovenste bakje van zo een stapelsetje bewaren en dan de deksel van de bovenste aflaten? Ik heb nooit blokken kaas, vind ik wel veel lekkerder maar hier in huis pakt niemand dat weer goed in dus word snel oud en droog. En de potten zoals sandwichspread en heksenkaas, staan hier altijd in de deur. Naast als een klein stapeltje met salade bakjes van de slager. Jam koop ik altijd in die kleine 1 portie cupjes. Dat eet haast niemand hier en die hoeven dan niet in de koelkast bewaard te worden.
Ja zo verschillend toch wat iedereen op zn boterham eet denk dat ik een plastic mandje moet hebben waar dan alles in past.
Wij hebben die bakjes laatst uit de koelkast gehaald. Vleeswaren lagen er bovenop werkt niet bij ons.
Ik knip tosti's met een schaar die we alleen voor eten gebruiken. Brood voor de kleintjes knip ik ook. Riblappen en kipfilet ook
Bijsluiters gaan hier in de prullenbak. Op apotheek.nl kun je zo gemakkelijk bijsluiters opzoeken mocht dat nodig zijn.
Man en ik hebben dezelfde sportsokken, maar dan inderdaad in een andere maat. Hij trekt ze gelukkig altijd binnenstebuiten als hij ze uit doet, dus kan ik ze zo sorteren Gaan gewoon binnenstebuiten hup! zijn kast in
Bekijk bijlage 653790 Nog een oud mandje van plastic die loopt iets uit, ik wil het nog vervangen voor een andere die niet uitloopt. Wel met gaatjes/blokjes.
Waarom niet? Alle bijsluiters kan je ook gewoon op internet terug vinden. Dus als je het nog een keer na wilt lezen is dat geen probleem.
Ja sorry! Woordje NIET vergeten... de combi van typen en ondertussen een verhaal aanhoren werkte blijkbaar niet zo goed!
Dingen die ik recent heb ontdekt/doorgevoerd: DASTY voor de keukenkastjes boven de kookplaat Bij was wassen, meteen een categorie was afhalen (onderbroeken, beddengoed of tshirts bijv) en die op bed van man leggen. Zo ruimt ie het wel op, per categorie. Een hele mand met vanalles ontmoedigt blijkbaar. Op iedere etage een "onbestemd" bakje. En 1x per week de bakjes langs en door. Stapel "overig" in de kledingkasten. Zo hoef je niet iedere keer op een krukje te staan om een verdwaald thermoshirt op te ruimen. Ledikantmatras halverwege de wisseltijd het hoofeneind en voeteneind omdraaien. Zo toch weer snotvrij. Koken in de magnetron wat kan, scheelt weer pannen en is makkelijk.
Nog lekkerder. Eerst de eieren rul bakken. Even apart op een bord doen. Dan vlees bakken, vervolgens groente erbij vakken, dan het ei en dan de kruiden erdoor.