net mijn eisprong gehad alleen ik twijfel heb 2 augustus een mk gehad (*8wk) toen zijn we er ook achter gekomen dat ik op 1 plek verdikt slijmvlies heb, dat gaf toen best veel pijn met opstaan, en na een uur lopen. nu heb ik 11 september een afspraak staan bij de chirurg daarvoor om te kijken. en eventueel weg te halen. maarja aan de andere kant zijn al dik 2 jaar bezig, laatst dan mk gehad en nu mijn eisprong. mijn hart zegt doen, grijp die kans, maar mijn hoofd twijfelt HELP HELP. moet mijn man vanavond aan het ""werk"" of wachten we in de hoop dat ik over 4 week weer een ei heb(als die komt) help help
Ik zou met je chirurg overleggen. Als hij aangeeft, dat het verdikte slijmvlies je eventuele zwangerschap niet in de weg staat, dan kan je het gewoon proberen lijkt me, maar als hij zegt, dat je daardoor grote kans hebt op weer een miskraam, kan je misschien beter even wachten. Wij zijn ook bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Wij werden voor de keuze gesteld of we naast de test op chromosoon afwijking ook een bloedstollingstest wilden laten doen of dat we daar mee wilden wachten. Voor de uitslag van de chromosonen mochten we 1 maand niet zwanger worden. Voor de bloedstollingstest mochten we 3 maanden niet zwanger worden. We hebben toen meteen gekozen om 3 maanden niet zwanger te worden. Was heel moeilijk, maar als de test met de chromosonen goed zou zijn, dan moesten we alsnog de bloedstollingstest doen en dan alsnog 3 maanden wachten en dus 1 maand extra niet kunnen proberen om zwanger te raken. Soms is zo'n keuze niet leuk, maar is het wel beter om even te wachten. Bij ons waren allebei de testen in orde en kwam er dus niks uit. We zijn uiteindelijk 5 maanden later alsnog zwanger geraakt en deze keer gaat het tot nu toe gewoon allemaal goed (19 weken nu). Wat ik met mijn verhaal wil aangeven is, dat 2 jaar lang is en dat 1 maand niet proberen om zwanger te raken iets is, waar je niet aan wilt denken, want elke maand telt mee en elke maand is belangrijk, maar soms is het beter om dat wel te doen. Het is een beetje als een kind in een snoepwinkel, die geen snoepje uit mag zoeken, maar alleen mag kijken. Je wilt zo graag, maar verlies wat belangrijk is niet uit het oog. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden en dat alles goed mag blijven gaan.