Wij besteden denk ik zo'n 50-70 euro per week. Wisselend natuurlijk ivm luierbroekjes e.d. Flesvoeding niet meer nodig. Wij halen veel verse groente, aardappels, e.d. Eens per 2 weken Chinees voor 10 euro kunnen wij met z'n 3tjes eten. Twee volwassenen en een peuter.
wauw luuz ik vind dat zo knap met zo weinig!! koop je dan ook extra dingetjes als koek,snoep? het lukt mij echt niet met zo weinig! en broodbeleg?
Hier liggen de lades altijd vol hoor. Maar ik moet zeggen dat ikzelf nauwelijks snoep en de kinderen ook niet dagelijks. Meestal hebben ze liever iets van druiven ofzo. Mijn man is een ander verhaal 😁 maar die zit op zee dus die is er alleen in het weekend 😁 of zoals nu is hij gisteren weggegaan en komt dan eind volgende week pas thuis. Edit; broodbeleg gewoon van de Lidl of Aldi.
Hier 400 euro per maand. Moeten we soms 4 en soms 5 weekenden mee doen. Inclusies luiers, doekjes, drogisterij-aankopen, etc. Lukt meestal net wel of net niet. Wij zijn met zijn vieren en 1 kat. Allebei nog in de luiers (oudste wel alleen met slapen nog luier aan).