Man is kikkers aan het doodmeppen (ze laten zich helaas niet allemaal vangen en ze moeten weg voor ons kelderraam). Ik ben zand aan het invegen in de nieuwe bestrating, heb boodschappen gedaan, naar dorp geweest, kinderen bezig gehouden. Verder de bijkeuken inrichten, was ophangen. Moet het nieuwe gras flink sproeien straks. Morgen deels dezelfde activiteiten, net verhuisd en erg druk. Als we niets te doen hadden gingen we lekker naar het bos of naar de dierentuin, of gewoon lekker spelen in het nieuwe huis en de nieuwe tuin. Zit er een goed idee voor je tussen?
Vandaag kinderdagverblijf bekeken op een boerderij, langs de viskraam geweest, box in elkaar gezet en in het geweest. Morgen kraambezoek afleggen en een verjaardag...lekker druk
Wij zijn vanmorgen naar een verjaardag geweest en vanmiddag naar een grote speeltuin. Vanavond doe ik lekker niks. Morgen zet ik het badje op in de tuin en vul ik de watertafel.
Toen ik bussloo zag staan dacht ik gelijk aan ground Zero hahaha. Heeel veel plezier!!! Doe een dansje voor mij hahah
Oeh ground zero 😍 doe voor mij ook een dansje aub! Ik heb vandaag gewerkt en morgen komt een vriend van me min auto reinigen.verder moet ik nog wat boodschappen hebben en een huishouden dat verwaarloosd is
Vandaag beetje gewinkeld en daarna naar een verjaardag van een lief vriendinnetje die voor een paar maanden naar Nederland is gekomen met haar kinderen. Morgen sluiten wij de vakantie af met wat leuks...kinderen mochten kiezen wat we gingen doen...en ze kozen uit eten gaan bij van der Valk ha ha...die had ik niet aan zien komen. Ik vind het prima. Overdag lekker niksen
Vandaag: de vakantiewassen weggewerkt, visite gehad en naar het zwembad geweest. Morgen: nog geen idee. Ik lees mee ter inspiratie.
Was vandaag heledag thuis kinderen zwemmen ik aan dr schoonmaak en net de gabbers gekeken en in een deuk gelegen
Gisteren hebben we de hele dag gevaren met een groep vrienden. Iedereen had de kinderen mee. Vandaag doen we hetzelfde maar dan zonder kinderen en nemen we de bbq mee. Kinderen gaan naar de opa's en oma's. Vanavond eten we met de kinderen bij mijn ouders. Mijn man moet vanavond weer naar zijn werk en vanaf morgen gaan de oudste twee weer naar school.
Inspiratieloos vandaag de laatste vakantie dag. Best veel gedaan en weet niet meer wat te doen vandaag. Manlief is werken. Kids zijn 4 en 7. Tips welkom Eind vd middag wel naar een borrel van een vriendin
Gisteren gewerkt. Zoontje was bij oma en opa in het zwembad, ik ook vanaf 14u Vandaag luieren en straks naar de opendeurdag van de brandweer. Daarna naar oma en opa en bbq.
Gister heb ik boodschappen gedaan en daarna ben ik met de kinderen naar een park geweest met en heeft mijn zoon met water gespeeld. Daar is een soort bad met water tot de enkels en waterstralen. Vandaag ga ik naar mijn schoonzus. Die is gister teruggekomen van vakantie en wil de kinderen graag zien. Mijn man is in Duitsland dus ik ben alleen met de kinderen.
Vandaag even naar Wildlands. We hebben een abo, dus lekker even de ochend daar. Daarna misschien de jongens nog even op het plein voor wildlands spelen..vanmiddag lekker rustig aan..
Ik ben het hele weekend alleen met de kinderen. Vriend is een weekend met vrienden naar Formule 1 in Belgie. Vrijdagavond zijn mijn zus en zwager hier komen eten en lekker lang na zitten borrelen. Gister de hele dag bij mijn moeder geweest die verder weg woont, vannacht gelogeerd met mijn zoon (die heeft gezellig bij mij geslapen) en vandaag wat wassen wegwerken en verder relaxen in de tuin met het zwembadje.