Wat zijn jullie plannen dit weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefje06, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veense

veense Niet meer actief

Man is kikkers aan het doodmeppen (ze laten zich helaas niet allemaal vangen en ze moeten weg voor ons kelderraam).
    Ik ben zand aan het invegen in de nieuwe bestrating, heb boodschappen gedaan, naar dorp geweest, kinderen bezig gehouden. Verder de bijkeuken inrichten, was ophangen. Moet het nieuwe gras flink sproeien straks.
    Morgen deels dezelfde activiteiten, net verhuisd en erg druk.
    Als we niets te doen hadden gingen we lekker naar het bos of naar de dierentuin, of gewoon lekker spelen in het nieuwe huis en de nieuwe tuin.
    Zit er een goed idee voor je tussen? ;)

2. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    kikkers doodmeppen????
    arme kikkertjes

3. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Vandaag kinderdagverblijf bekeken op een boerderij, langs de viskraam geweest, box in elkaar gezet en in het geweest. Morgen kraambezoek afleggen en een verjaardag...lekker druk

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij zijn vanmorgen naar een verjaardag geweest en vanmiddag naar een grote speeltuin. Vanavond doe ik lekker niks. Morgen zet ik het badje op in de tuin en vul ik de watertafel.

5. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ik moet het hele weekend werken.

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Werken...

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Toen ik bussloo zag staan dacht ik gelijk aan ground Zero hahaha. Heeel veel plezier!!! Doe een dansje voor mij hahah

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wij zijn een weekendje in hunzedal! Erg gezellig dus bbqen, zwemmen, wandelen enzk

9. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Oeh ground zero 😍 doe voor mij ook een dansje aub!

Ik heb vandaag gewerkt en morgen komt een vriend van me min auto reinigen.verder moet ik nog wat boodschappen hebben en een huishouden dat verwaarloosd is :p

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Vandaag beetje gewinkeld en daarna naar een verjaardag van een lief vriendinnetje die voor een paar maanden naar Nederland is gekomen met haar kinderen.

Morgen sluiten wij de vakantie af met wat leuks...kinderen mochten kiezen wat we gingen doen...en ze kozen uit eten gaan bij van der Valk :D ha ha...die had ik niet aan zien komen.

Ik vind het prima.

Overdag lekker niksen

11. veense

veense Niet meer actief

#31 veense, 27 aug 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2016
    Is ook zielig...

12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Vandaag: de vakantiewassen weggewerkt, visite gehad en naar het zwembad geweest.

Morgen: nog geen idee. Ik lees mee ter inspiratie.

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Gefeliciteerd.

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Was vandaag heledag thuis kinderen zwemmen ik aan dr schoonmaak en net de gabbers gekeken en in een deuk gelegen

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gisteren hebben we de hele dag gevaren met een groep vrienden. Iedereen had de kinderen mee.
    Vandaag doen we hetzelfde maar dan zonder kinderen en nemen we de bbq mee. Kinderen gaan naar de opa's en oma's. Vanavond eten we met de kinderen bij mijn ouders.

Mijn man moet vanavond weer naar zijn werk en vanaf morgen gaan de oudste twee weer naar school.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inspiratieloos vandaag de laatste vakantie dag. Best veel gedaan en weet niet meer wat te doen vandaag. Manlief is werken. Kids zijn 4 en 7. Tips welkom :)

Eind vd middag wel naar een borrel van een vriendin:)

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gisteren gewerkt. Zoontje was bij oma en opa in het zwembad, ik ook vanaf 14u :)
    Vandaag luieren en straks naar de opendeurdag van de brandweer. Daarna naar oma en opa en bbq.

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gister heb ik boodschappen gedaan en daarna ben ik met de kinderen naar een park geweest met en heeft mijn zoon met water gespeeld. Daar is een soort bad met water tot de enkels en waterstralen.
    Vandaag ga ik naar mijn schoonzus. Die is gister teruggekomen van vakantie en wil de kinderen graag zien.
    Mijn man is in Duitsland dus ik ben alleen met de kinderen.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vandaag even naar Wildlands. We hebben een abo, dus lekker even de ochend daar.
    Daarna misschien de jongens nog even op het plein voor wildlands spelen..vanmiddag lekker rustig aan..

20. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ben het hele weekend alleen met de kinderen.
    Vriend is een weekend met vrienden naar Formule 1 in Belgie.
    Vrijdagavond zijn mijn zus en zwager hier komen eten en lekker lang na zitten borrelen. Gister de hele dag bij mijn moeder geweest die verder weg woont, vannacht gelogeerd met mijn zoon (die heeft gezellig bij mij geslapen) en vandaag wat wassen wegwerken en verder relaxen in de tuin met het zwembadje.

Deel Deze Pagina