Gisteren zijn we even naar Rhenen gereden (ligt hier om de hoek). De bedoeling was om even lekker langs de Rijn te gaan lopen maar kids hadden er niet zoveel zin in. Toen maar even een lekker ijsje gegeten en weer richting huis. Oudste ging nog even in het zwembad en de jongste keek van een afstandje toe. Vandaag doen we niet veel. De oudste heeft van 3 tot 4 zwemles.
Gisteren ben ik met de jongens en mijn schoonmoeder naar de camping geweest, daar hebben we geluncht bij een restaurant om de hoek, zijn we naar het bezoekerscentrum in de duinen geweest, hebben we een boswandeling gemaakt en gewoon een heerlijke dag gehad op de camping zelf. Vandaag gaan we naar mijn zwager, hopelijk zwemmen en misschien op de terugweg nog even een kop koffie doen bij mijn oma.
Ik denk maar verder in huis met klusjes. Het valt hier met bakken uit de lucht dus naar buiten gaan is niet echt een optie haha.
Succes LaLaLi! Wij zijn vandaag even in een binnenspeeltuin geweest, daarna het centrum in en nu plof ik op de bank voor zolang het kan want ik moet vanavond de hele avond oppassen bij een kennis op haar 3 kinderen. Morgen doen we helemaal niks, heerlijk
Vandaag niks, aangezien mijn vriend moet werken tot 18:00 uur. Morgen op kraamvisite bij mijn schoonzusje
Succes LaLaLi! Wij zijn vanochtend even naar de dierentuin geweest en in de middag hadden we een verjaardag. Nu lekker netflixen. Morgenochtend veel (!) aan het huishouden doen. In de middag ga ik met vriendinnen lunchen. Verder nog geen plannen. Ook even het weer afwachten.
Wij hebben vakantie en zijn gisteren op het park aangekomen. Vanochtend gezwommen en vanmiddag boodschappen gedaan voor de rest relaxen