wat zijn jullie plannen het weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Met mn kinderkleding op een verkoping staan!! :) Ben erg benieuwd en heb er zin in!

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij vieren zaterdag de verjaardag van mijn kleine meisje, vijf jaar al weer....wat gaat toch snel.
    Zondag doen we nog niks, ja krijgen in de middag nog visite voor de verjaardag misschien dat we dan nog wel lekker ergens heen gaan met hun. Genieten van het zonnetje in ieder geval, heerlijk weer!

3. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    morgen allebei werken en zondag familytime naar de kinderboerderij ofzo

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Op zaterdag hebben de kids beide sport daar zijn we altijd de hele zaterdag zoet mee. Op zondag wil ik met dochter naar de kinderboerderij.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat is toevallig, mijn oudste gaat samen met oma naar die voorstelling :D

Voor de rest gaan we lekker genieten, even langs de natuurspeeltuin, rommelen in de tuin etc etc. We zijn in ieder geval heel veel buiten

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    De late werken van vandaag t.e.m maandag :( En dat met zo een zalig weer!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen hebben we een verjaardag en gaan we in huis om modderen.
    Zondag vooral naar buiten, en ik heb de kinderen beloofd dat als het warm is we gaan BBQen, hahaha.
    Hebben we nog nooit gedaan in maart, dus ben benieuwd :p

8. Ik denk dat we morgen een fiets voor Damiën's verjaardag gaan ophalen, bij iemand van MP. Verder lekker he-le-maal niets!

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanmiddag breng ik de jongste voor een weekend naar m'n schoonzus, morgenochtend gaat de oudste naar m'n moeder. Man en ik gaan eerst naar Scheveningen over het strand, dan lekker lunchen. Dan op jet gemakje naar huis, even douchen, dan uit eten met vrienden. Daarna stappen.
    Zondag lekker samen motorrijden en rond het eind van de middag de kindjes weer ophalen.

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Morgen boodschappen doen, taart halen voor het feestje van mijn dochter, en een beetje prutsen met de kinderen. Zondag eerst zwemles van mijn dochter, dan de hele familie over de vloer voor haar verjaardagsfeestje, en dan nog de traktatie maken voor school. Pfff ik zie er nu al tegen op :)

11. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Vanmiddag wat gezellige plantjes halen voor in de tuin, morgen ochtend gaat mijn zoontje weer lekker voetballen. De rest van de dag in en om het huis lekker rommelen, manlief gaat het toilet afmaken (eindelijk ) , zondag gewoon lekker naar buiten toe, fietsen of wandelen maakt ons niet uit.

12. senta

senta Niet meer actief

Wij gaan vanavond de kinderwagen van zolder halen en morgen gaan wij een wandelingetje maken met onze dochter erbij. Als gezinnetje verder genieten van al het moois.

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    De tuin in, alles voorjaar klaar maken.
    Bezig met het geboortekaartje ge ontwerpen.
    Zondag waarschijnlijk naar Burger's Zoo

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik ga eerst maar eens afwachten of het inderdaad zulk goed weer gaat worden

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Deze avond naar een pizzeria met vrienden, zoonlief blijft bij mijn moeder.
    Zaterdag rommelen en speeltuin denk ik.
    Zondag zalig niets doen!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

morgen naar Open dag voor mezelf daarna uit eten met mijn broertje en zijn vriendin en zondag vrienden helpen verhuizen, de kinderen logeren bij mijn ouders dit weekend.

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    /

Dit! En als het echt zo is ga ik zondag lekker naar de dierentuin met mijn zoontje :)

18. Soit

Soit Niet meer actief

Morgenvroeg zaden en fruitboompjes kopen, verde gewoon de hele dag buiten met de kids

Deel Deze Pagina