Wij vieren zaterdag de verjaardag van mijn kleine meisje, vijf jaar al weer....wat gaat toch snel. Zondag doen we nog niks, ja krijgen in de middag nog visite voor de verjaardag misschien dat we dan nog wel lekker ergens heen gaan met hun. Genieten van het zonnetje in ieder geval, heerlijk weer!
Op zaterdag hebben de kids beide sport daar zijn we altijd de hele zaterdag zoet mee. Op zondag wil ik met dochter naar de kinderboerderij.
Dat is toevallig, mijn oudste gaat samen met oma naar die voorstelling Voor de rest gaan we lekker genieten, even langs de natuurspeeltuin, rommelen in de tuin etc etc. We zijn in ieder geval heel veel buiten
Morgen hebben we een verjaardag en gaan we in huis om modderen. Zondag vooral naar buiten, en ik heb de kinderen beloofd dat als het warm is we gaan BBQen, hahaha. Hebben we nog nooit gedaan in maart, dus ben benieuwd
Ik denk dat we morgen een fiets voor Damiën's verjaardag gaan ophalen, bij iemand van MP. Verder lekker he-le-maal niets!
Vanmiddag breng ik de jongste voor een weekend naar m'n schoonzus, morgenochtend gaat de oudste naar m'n moeder. Man en ik gaan eerst naar Scheveningen over het strand, dan lekker lunchen. Dan op jet gemakje naar huis, even douchen, dan uit eten met vrienden. Daarna stappen. Zondag lekker samen motorrijden en rond het eind van de middag de kindjes weer ophalen.
Morgen boodschappen doen, taart halen voor het feestje van mijn dochter, en een beetje prutsen met de kinderen. Zondag eerst zwemles van mijn dochter, dan de hele familie over de vloer voor haar verjaardagsfeestje, en dan nog de traktatie maken voor school. Pfff ik zie er nu al tegen op
Vanmiddag wat gezellige plantjes halen voor in de tuin, morgen ochtend gaat mijn zoontje weer lekker voetballen. De rest van de dag in en om het huis lekker rommelen, manlief gaat het toilet afmaken (eindelijk ) , zondag gewoon lekker naar buiten toe, fietsen of wandelen maakt ons niet uit.
Wij gaan vanavond de kinderwagen van zolder halen en morgen gaan wij een wandelingetje maken met onze dochter erbij. Als gezinnetje verder genieten van al het moois.
De tuin in, alles voorjaar klaar maken. Bezig met het geboortekaartje ge ontwerpen. Zondag waarschijnlijk naar Burger's Zoo
Deze avond naar een pizzeria met vrienden, zoonlief blijft bij mijn moeder. Zaterdag rommelen en speeltuin denk ik. Zondag zalig niets doen!
morgen naar Open dag voor mezelf daarna uit eten met mijn broertje en zijn vriendin en zondag vrienden helpen verhuizen, de kinderen logeren bij mijn ouders dit weekend.