Hier ook behoorlijk uiteindelijk! Ik denk rond de 150 incl schoencadeaus en dat is voor 1 kindje. Ze krijgt een baby born zusje, iets groots van paw patrol en nog wat kleine dingetjes van paw patrol. Een tweedehands tweelingwagen van baby born en kleertjes.
Sinterklaas, schoen kadootjes totaal z'n 35,- Sinterklaas vieren we bij mijn zusje met ingehuurde pieten, doen we 4 kadootjes per kind. 1 groter/duurder kado en 3 kleinere/goedkopere kadootjes. Dochter wil nenuco ziekenhuis pop rond de 40- en dan nog 3 kleinere kadootjes denk z'n 60,- Zoontje heeft nog niet de leeftijd dat hij er iets van begrijpt dus dit jaar voor hem iets minder......hebben nog zoveel babyspeelgoed liggen. Sinterklaas vieren we ook nog met opa en oma want die hebben een zak staan voor beide. Denk bij elkaar opgeteld dat ik op z'n 120,- kom Opa en oma hebben ook zo iets uit gegeven, onze 2 kinderen zijn wel de enige kleinkinderen die ze hebben.
Ongeveer 100 euro voor onze dochter en tot nu toe 10tje voor ons zoontje.. daar wil ik dus nog het een en ander voor bij halen.
Wij hebben geen bedrag per kind. Oudste gelooft niet meer en de jongens snappen er toch nog weinig van
50 tot 60 euro per kind. Met kerst waar ik meer mee heb een uitschieter dit jaar 75 euro per kind. Kindertablet met koptelefoon.
Ja dat klopt.. ik ook.. maar als je in totaal maar 30 euro te besteden Hebt .. en je koopt playmobile of LEGO Dan ben je dus na 1 kadotje al klaar daarom voor 30 euro is het ( lijkt mij ) zo moeilijk om een redelijk volle zak kados te krijgen.. Dus dan ben je al snel aangewezen op de action ofzo .. Marja daar ligt ook veelal een hoop rommel.. vind ik..
Het is zeker voor de fun! Maar voor 25 euro zou ik niet weten wat ik moet halen Het is ook maar net hoe je het bekijkt en wat iedereen kwijt kan natuurlijk.,, Maar mijn dochter knipt dus uit een intertoys boekje haar wensen uit En haar verlanglijstje doet ze in de schoen zodat die bij de sint terecht komt,.. en vanuit dat lijstje pik ik er wat uit.. En aangezien dat geen spulletjes van 5 euro ofzo zijn Ben ik al snel duurder uit .. Overigens zitten bij het bedrag van 200 de schoenkados dan niet bij maar dat zijn wel bedragen rond de 1 A 4 euro .
Ik keek ook niet naar het geld. Hier 1 dochtertje en we kwamen uiteindelijk uit op 77 euro Heb gekocht : Klei , magisch tekenbord en het speelhuis van Duplo Ben van België en hier wordt de sint goed gevierd. Met kerstmis krijgt ze zelfs niks denk ik, mss 1 kledingsetje.
Wij geven zelf met kerst en dat Is ongeveer 150 euro per kind. De opa's oma's en broers doen sint en dat Is 50 bij de 1 100 bij de ander en 30 bij broers.. We zorgen wel dat ze altijd dingen krijgen die normaak jaren meegaan. Als lego etc
Ik heb ook geen bepaald bedrag in mijn hoofd, Dit is zo uitgekomen.. merk wel nu ze ouder is ( 7 ) de kados wel duurder zijn geworden omdat ze nu echt weet wat ze graag wil en voorheen kocht je Zelf wat en kwam je vaak goedkoper uit.. Ook krijgt ze van haar opa en oma nog voor 50 euro aan kados voor sint Wel zal dit het laatste jaar zijn dat ze nog gelooft denk ik want ze stelt nu vaak al vragen waarvan ik denk dat het niet lang meer duurt. Als ze niet meer geloofd dan worden de pakjes verschoven naar de kerst en doen we met sint avond gezellig spelletje en surprise ofzo
Ergens tussen de 100 en 200 per kind. Ik zie wel waar we op uitkomen. Met kerst doen we geen cadeautjes. Ik vind het leuk om met sinterklaas flink uit te pakken .