Wij zijn aan vaste lasten ongeveer 1500 euro kwijt. Dat zijn dan de boodschappen, huur, GWE, verzekeringen, auto (exclusief tanken), tv, telefoon en spaarregeling. Mijn man werkt full-time in de zorg en ik werk 26 uur in de zorg. We zijn nu nog met z'n 2en.
Uuuh wij zitten ook wel rond de 1400 denk ik. Weet het niet eens, wil het niet eens weten.Word ik depressief van
Wij zitten al flink boven dat bedrag. Hypotheek- 850 netto.. Eneco- 250 Zorgverzekering- ongeveer 250 Auto's- 500 exl benzine en dan hebben we nog internet, telefoons enz.. Wij zijn zeker meer dan e2000 kwijt... En dan komt de rest er nog bij zoals de boodschappen enz... Mijn man werkt 36uur als manager en ik werk 24 uur in de verpleging en samen hebben we een inkomen van e3800
Rond de 1300 aan vaste lasten. Dat is heel minimaal want op dit moment leven we sober. Van 1 loon. Dat gaat erg goed. Helaas zijn we er door de crisis wel op achteruit gegaan maar dan nog is het te doen. We kunnen wel minder sparen dan we willen. En een leuk weetje: als mijn man in de WW zou komen gaan we er 75 euro op vooruit ( door toeslagen die ineens verdubbelen. )
Hier zijn de vaste lasten 1800. Ons huishouden bestaat uit 2 volvassen en 1 dreumes. Ik werk 19 uur in de gezondheidszorg mijn man 36 bij de gemeente.
- Lasten per maand: 1300 - huurhuis of koophuis: koophuis - aantal personen in het huishouden: nu nog 2 - werk: allebei 40 uur, maar dat zal straks ook veranderen. Nu is de helft van ons inkomen onze lasten, dus straks zullen we minder overhouden.
Wat mijn pincode is??? Nou ja vooruit omdat we toch al alles zeggen: 5555, zeg alleen niet in welke volgorde
* Bedrag per maand aan vaste lasten (dan reken ik tanken en boodschappen ook even mee): iets meer dan E 2000 * Koophuis: E 804 * Aantal personen in het huishouden: 2 (hopenlijk ooits 3 of 4) * Werk: Hij politieman (36uur) & Ik doktersassistente (32uur) Wij kunnen sparen hoor, gewoon niet teveel extra's doen en goed op je lasten letten!!
ja ik schrijf wel dom op in mijn zin sorry voor diegene die zich aangevallen voelen heb wel af en toe het idee dat je elk woordje hier op de weegschaal moet leggen voor je t opschrijft
tja weet wat je bedoeld. wij hebben dit huis in guldens gekocht voor 250,000 gulden staan nu te koop voor 180,000 euro en wij wonen niet in de randstad
Wij wonen in een dorpje in Limburg, half vrijstaand huis, 3 slaapkamer een garage een eigen oprit een joekel van een tuin en dat kunnen kopen voor nog geen E 180.000 (incl. bouwdepot)
pfff even rekenen huur 750 W/L 300 Verzekeringen 350 Afbetaling 1000 Auto 200 Boodschappen 400 Overige 300 Mwoh ongeveer 3300 euro per maand aan vaste lasten... Nog een paar maanden en er gaat 1000 euro af. Dan is eindelijk die rotte lening afbetaald 25000 euro in iets meer dan 1,5 jaar! Ben wel een beetje trots O ja wij huren dus een apartement (flatje dus) in Amersfoort Ik werk als gastouder en vriend heeft geen inkomen. Die helpt mij. Wij wonen met 2 volwassenen, 2 kinderen, 2 honden en 4 poezen.
ons hebben ze toen bezeken met onze hypotheek veel verzwegen en omdat roy een risicovol beroep doet kregen we een hogere verzekering voor het huis.We betalen veels te veel. mijn ouders hebben een duurder huis en zijn nog minder als ons kwijt..ik ben blij als we van dit huis en de hypotheek af zijn wij willen weer gaan huren
Onze vaste laten inclusief alles (dus ook benzine, auto-onderhoud, boodschappen, lenzen, sparen voor de kinderen, kinderopvang enzo), behalve extra's en kleding, zijn ongeveer 2550 euro. Wij verdienen modaal als we fulltime zouden werken, maar mijn vriend werkt 4 dagen en ik 3 dagen. Wij zouden per maand zo'n 500 euro over kunnen houden (als we geen kleding kopen, niet buiten de deur eten en niets extra's kopen). Wij hebben een koophuis en onze netto last is 550 euro. Het heeft inderdaad weinig zin om te vragen wat iemands vaste laten zijn als je niet weet wat hun inkomen is. Als iemand netto 5000 euro per maand verdient, hou je met 4000 euro vaste lasten nog genoeg over. Edit: wij zijn nu nog met z'n 3-en, maar deze vaste lasten zijn berekend op ons gezin met 4 personen straks
Wij hebben maar 1300 euro aan vaste lasten. Naar ons inkomen is dat erg weinig dus houden we veel meer dan 1300 euro per maand over. Dit hebben we bewust gedaan zodat ik zou kunnen stoppen met werken als we kinderen mogen krijgen (al wil ik dat niet maar later misschien wel) Maar anderen vinden 1300 euro dus erg veel kun je niet vergelijken met elkaar omdat iedereen zijn inkomen anders is. Wij hebben trouwens een koophuis en zijn met 2 personen en 2 poezen.
Zal er het bestandje eens bijhouden. Hyp. rente 443, na belastingteruggave 310 ongeveer gas/elec 100 voorschot, nog niet zeker in dit nieuwe huis. opstal verz 12,50 tv 12,50 internet/telefoon 25 ziektekostenverz. 197 overlijdensris. verz. 16,50 auto verz. 27 gem. belasting nog niet zeker, laten we zeggen 20 avp 3 volgens mij is dat wel een beetje alle vaste lasten.