Wat wij met de kids ook wel eens hebben gedaan is 's avonds lekker een filmpje kijken en dan niet gewoon op de bank, nee spul aan de kanten, matrassen op de grond en heerlijk liggen. de kinderen vonden het prachtig en helemaal toen ze er mochten blijven slapen
Stoelendans,koekhappen,bingo avondje,speurtocht in huis uitzetten. In de woonkamer 'kamperen' op luchtbedje. Lekker bos in. Spellen/ puzzels haal je bij de zeeman of kringloop. Of koninginnedag straks voor volgend jaar.
Appelflappen bakken.Toevallig gister nog gedaan met Levi Pak bladerdeeg ( 36ct per 10 plakjes ofzo ) Appels in stukjes snijden, mengen met suiker, kaneel en eventueel rozijnen. Dit mengsel op het bladerdeeg leggen. Randen van het deeg nat maken met water, dubbelvouwen, aandrukken met een vork. Bovenkant van de appelflap nat maken met wat water. Beetje suiker er op en 15 min. in de oven op 200 graden. zo klaar, leuk om samen te maken en nog lekker ook
Euroshopper van AH. dacht dat dat er voor hing qua prijs maar ben net even gaan googlen en kost 1.99. Zal straks eens goed kijken bij de AH hier. misschien hing het bordje verkeerd
bladerdeeg kost bij de AH heel weinig van euroshoppermerk.. zeker geen 1,99 De jongens zijn 7 en 11 toch? Wat erg leuk is is om te gaan geochachen.. De Officiële Nederlandse GPS Cache Hunt Site en Forum - Geocaching - Schatzoeken met de GPS - .. je zal hier wel een GPS of zoiets voor moeten hebben maar die kan je voor heel weinig al aanschaffen 2e hands (heb zelf een GPS gekocht voor 25 euro, een ouwetje, heeft geen kaarten, maar werkt prima).. ze kunnen actief bezig zijn dan tijdens wandelingen.. tis eigenlijk speurtochten met GPS met aan het eind de "cache" .. de schat dus kadootjes idd bij action... en lobbes... heb het grote boek van lobbes hier liggen.. staat vol met heel betaalbare kadootjes
en misschien iets om de oude speelgoed in te leveren bij een beurs en dan weer andere spullen aan te schaffen. Bij ons is het wisselend of we nieuw of 2e hands kopen. Maar ik heb meerdere speelgoed al bij een beurs gekocht, prima staat! en even schoonmaken en klaar. Ik leg ook dingen weg voor sinterklaas en verjaardag. zo hebben we skelter 2e hands gekocht voor zijn verjaardag, ziet er nog erg mooi uit. Maar loopfietsje kon ik niet op mp slagen bij ons in de buurt en we vonden de prijzen te duur voor welke we wilde. De winkel bij ons in de buurt had goede korting, dus die hebben we weer nieuw gekocht! En ik heb op mp weer zoveel verkocht, dat het eigelijk per saldo gelijk loop! laat de jongens maar eens kijken wat ze kunnen verkopen! gr brenda
Dat is nogal een ander bedrag, maar ben benieuwd wat het nu echt was. Ik gebruik zelf veel bladerdeeg en vond de prijs nogal laag namelijk...en als het wel goed is dan zit ik straks in de auto om mn vriezer aan te vullen