Voor mijn zoon; Imps & Elfs, Feetje, Bess, XS Feet. Rompers van de Hema, sokken van Bambino. Voor mijn dochter; Bomba, Moodstreet, Frendz, Hema H&M vind ik helemaal niks. Vreemde pasvorm, lelijke prints. Sorry...
Oh dat heb ik ook bij de kleertjes van H&M. Van die plastic lappen als opdruk erop. Voelt zo naar, ziet er zo goedkoop uit! Misschien wel handig bij spugen en kwijlen trouwens Ik vind die beren-pakjes ook zo stom. Ik krijg een mensenbaby, geen berenbaby... :-S Maar goed, ben wel kritisch: je hebt ook zo'n merk met van die hele drukke retro-kleertjes met grote prints. Vind ik ook al zo lelijk. En zo is alles een kwestie van smaak
Het is zeker een kwestie van smaak... Ik hou van 'meutige' meisjeskleertjes. Rood, wit, donkerblauw, streepjes, zeil/hockeykleertjes zeg maar. Ik vind hema, dirkje, feetje erg leuk, maar ook bakkaboe-dingetjes, mijn favoriet is Jottum, bonnie jean, over the top jurken Ik houd dus niet van z8, lief!, noppies, name it. Frendz (vd) heeft trouwens wel leuke dingen en soms vind ik de jurken van hm ook leuk. Daar haal ik wel maillots, mutsen, sjaals vandaan. En Zara heeft ook hele leuke dingen.
Bijna alle winkels / merken waar ik (van) koop zijn al genoemd, behalve C&A en wibra. (En obaïbi/okaïdi, maar die heeft maar heel weinig filialen in Nederland.)
S&D le Chic vind ik superleuk en Ikks heeft ook mooie spullen. H&M vind ik voor kleding matig, maar dat komt omdat alles heel wijd valt en mijn oudste een tenger jochie is.
Ik vind Beebielove fijn, Z8 newborn (valt wel groot), Bess, Imps en Elfs en Burberry. Ze draagt nu voornamelijk nog boxpakjes en vestjes, ze kan haar temp nog niet zo goed vasthouden. Rompers: Petit Bateau overslagrompers.
Ik heb inmiddels wat besteld van Dirkje en Born to be famous. Geen idee wat die laatste betreft maar ik vond het er zo schattig uitzien
Berenpakken.. brrr leuk voor carnaval! fan van noppies, hema, h&m, sprint en mexx. Absoluut geen zeeman c&a, v&d, lief! of wibra hier. Geen mooie pasvorm, alleen leuk op de hanger . En bij h&m heb je nu ook super lieve gebreide truien . Niks geen lelijke prins, zijn er ook maar die laat ik hangen.
Beebielove. Zacht en soepel bij het aantrekken. Valt normaal. En erg leuke jongentjes lijn; lief met een tikkeltje stoer. Ik ben fan .
Nog een aanrader: Ducky beau. Was duur merk met kwalitatief goede kleding. Ze zijn echter failliet gegaan. Veel webwinkels hebben partijen opgekocht en verkopen het voor nu voor goeie prijsjes. Google maar eens.
Maatje 50 t/m 74: Noppies (met stipt op 1), Lief! Lifestyle, BFC (babyface), Beebielove Vanaf ong 74: Z8, Born2BFamous, Mexx(Baby), NameIt Vind deze merken super leuk, maar vaak iets 'too much' voor de echte kleintjes. Leggingkjes en maillots hier 99/100 keer van de Zeeman. Veel kleurtjes en prima kwaliteit voor de prijs (2-3 euro). Paar keer kruipen/spelen en het is gaar dus dan hop naar containerland en een nieuwe aan
Voor mij Kiabi (Kiabi : Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl!), vertbaudet, Okaidi / Obaibi.
Vind ik lastig om te zeggen, want het zijn Engelse maten en mijn zoontje is flink uit de kluiten gewassen. Maar er staan volgens mij maathulpjes bij de kleding, zodat je gewoon kunt opmeten of het zal passen zegmaar. Ik koop veel dingen heel erg op de groei, want ik verkijk me er in winkels wel eens op en dan kan 'ie het 1x aan en dan past het al niet meer... Hier ligt het dus vaak een tijdje in de kast tot dat ik denk: eens kijken of het nu ok zit
Voor een kleintje, tot ongeveer 9 maanden op 1 noppies! Heerlijke zachte stretch, rekt dus makkelijk mee en blijft mooi. Vorig seizoen kun je vaak goedkoop kopen, dus ook nog eens geen dure kleding!