Wat zijn leuke/fijne merken voor babykleertjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door PenK, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Voor mijn zoon; Imps & Elfs, Feetje, Bess, XS Feet.
    Rompers van de Hema, sokken van Bambino.

Voor mijn dochter; Bomba, Moodstreet, Frendz, Hema

H&M vind ik helemaal niks.
    Vreemde pasvorm, lelijke prints. Sorry...

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oh dat heb ik ook bij de kleertjes van H&M. Van die plastic lappen als opdruk erop. Voelt zo naar, ziet er zo goedkoop uit! Misschien wel handig bij spugen en kwijlen trouwens :)

Ik vind die beren-pakjes ook zo stom. Ik krijg een mensenbaby, geen berenbaby... :-S

Maar goed, ben wel kritisch: je hebt ook zo'n merk met van die hele drukke retro-kleertjes met grote prints. Vind ik ook al zo lelijk.

En zo is alles een kwestie van smaak :)

3. sjak

sjak Niet meer actief

Het is zeker een kwestie van smaak... Ik hou van 'meutige' meisjeskleertjes. Rood, wit, donkerblauw, streepjes, zeil/hockeykleertjes zeg maar.
    Ik vind hema, dirkje, feetje erg leuk, maar ook bakkaboe-dingetjes, mijn favoriet is Jottum, bonnie jean, over the top jurken :D
    Ik houd dus niet van z8, lief!, noppies, name it.
    Frendz (vd) heeft trouwens wel leuke dingen en soms vind ik de jurken van hm ook leuk. Daar haal ik wel maillots, mutsen, sjaals vandaan.
    En Zara heeft ook hele leuke dingen.

4. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Hema :stretch rompers
    kleding: prenatal babyface name-it noppies, dirkje

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Bijna alle winkels / merken waar ik (van) koop zijn al genoemd, behalve C&A en wibra. (En obaïbi/okaïdi, maar die heeft maar heel weinig filialen in Nederland.)

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.176
    8.903
    113
    Het meeste wat hier in de kast hangt is al genoemd, verder nog Beebielove, Babyface en Cakewalk.

7. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    S&D le Chic vind ik superleuk en Ikks heeft ook mooie spullen. H&M vind ik voor kleding matig, maar dat komt omdat alles heel wijd valt en mijn oudste een tenger jochie is.

8. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Joehoe eindelijk iemand die die pakken ook lelijk vindt ;)

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    z8:D

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind Beebielove fijn, Z8 newborn (valt wel groot), Bess, Imps en Elfs en Burberry. Ze draagt nu voornamelijk nog boxpakjes en vestjes, ze kan haar temp nog niet zo goed vasthouden. Rompers: Petit Bateau overslagrompers.

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb inmiddels wat besteld van Dirkje en Born to be famous. Geen idee wat die laatste betreft maar ik vond het er zo schattig uitzien:)

12. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Haha, ja ik dacht ook dat ik de enige was :)

13. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Berenpakken.. brrr leuk voor carnaval!

fan van noppies, hema, h&m, sprint en mexx.

Absoluut geen zeeman c&a, v&d, lief! of wibra hier. Geen mooie pasvorm, alleen leuk op de hanger .

En bij h&m heb je nu ook super lieve gebreide truien . Niks geen lelijke prins, zijn er ook maar die laat ik hangen.

14. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Beebielove. Zacht en soepel bij het aantrekken. Valt normaal. En erg leuke jongentjes lijn; lief met een tikkeltje stoer. Ik ben fan :).

15. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Nog een aanrader: Ducky beau. Was duur merk met kwalitatief goede kleding. Ze zijn echter failliet gegaan. Veel webwinkels hebben partijen opgekocht en verkopen het voor nu voor goeie prijsjes. Google maar eens.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Maatje 50 t/m 74:
    Noppies (met stipt op 1), Lief! Lifestyle, BFC (babyface), Beebielove

Vanaf ong 74:
    Z8, Born2BFamous, Mexx(Baby), NameIt
    Vind deze merken super leuk, maar vaak iets 'too much' voor de echte kleintjes.

Leggingkjes en maillots hier 99/100 keer van de Zeeman. Veel kleurtjes en prima kwaliteit voor de prijs (2-3 euro). Paar keer kruipen/spelen en het is gaar dus dan hop naar containerland en een nieuwe aan ;)

17. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
  18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Vind ik lastig om te zeggen, want het zijn Engelse maten en mijn zoontje is flink uit de kluiten gewassen. Maar er staan volgens mij maathulpjes bij de kleding, zodat je gewoon kunt opmeten of het zal passen zegmaar.

Ik koop veel dingen heel erg op de groei, want ik verkijk me er in winkels wel eens op en dan kan 'ie het 1x aan en dan past het al niet meer... Hier ligt het dus vaak een tijdje in de kast tot dat ik denk: eens kijken of het nu ok zit :)

19. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    Voor mijn zoontje:beebielove,noppies,hema,name it,z8 en borm to be famous!!

20. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voor een kleintje, tot ongeveer 9 maanden op 1 noppies! Heerlijke zachte stretch, rekt dus makkelijk mee en blijft mooi. Vorig seizoen kun je vaak goedkoop kopen, dus ook nog eens geen dure kleding!

Deel Deze Pagina