Ik ben een orchestra-fan! Wel alleen in België te koop. Je maakt je lid voor 30 euro, dit is een jaar lang geldig en dan krijg je alles aan 50% De kleren zijn niet duur, de kwaliteit is heel erg goed, ze blijven mooi dus geen wasmachine-angst, ze zitten goed en veel keuze. Ze hebben verschillende thema's in kledij dus voor iedereen wat. Verder ga ik graag naar de prenatal Mexx is ook super! De kwaliteit is perfect.
Noppies Name It Van Noppies ben ik helemaal weg van de vestjes die je aan twee kanten kunt dragen. Ze hebben er vaak ook nog bijhorende shirtjes bij en broekjes. Dan heb je direct een aantal setjes die je kunt combineren. Bij Name It zijn de stofjes erg fijn en die blijven goed na tig keer wassen.
Born viel 3 jaar geleden erg klein. Zeg maar een maat kleiner! Maar toen zaten ze al naar de maatvoering te kijken, dus wie weet inmiddels verbeterd...
Voor mijn zoontje koop ik graag name it, BFC, lief! en Mexx. Toen hij een baby was droeg hij ook veel noppies. Voor mijn dochtertje shop ik graag Lief, Feetje, beebielove, Ikks en Jottum. Z8 vind ik voor beide ook leuk.