wat zijn leuke kraamcadeautjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangerevrouw, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik ga een lijstje maken zodat ik geen knuffels krijg en ook niet teveel kleding in maat 50/56

heb al een aantal cadeautjes bedacht zoals:

gipsafdruk
    muziekdoosje
    tuimelaar
    opbergzak auto
    tast,voelboekje
    speenketting
    zwembroekje

Hebben jullie nog leuke ideeën om te vragen? het liefst met de site of winkel

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik vind de dingetjes van snoozebaby altijd wel leuk

Snoozebaby - home

oh en misschien moet je ook iets met rammelaars doen? Wij kregen steeds de wereld aan die dingen :S

nu vraag ik denk ik cadeaubonnen... met al 4 kids hebben we al zoveel...

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    fotoalbum
    badcape
    dingen van bambam.nl vind ik erg leuk als het tandendoosje, besteksetje, bijtring etc.
    kinderservies (melamine) van nijntje bijv.
    knisperboekjes
    badspeeltjes
    wipstoeltje
    spaarpot
    babygym
    slabben (van sillybilz vond ik erg handig)
    sokjes (daar kun je nooit genoeg van hebben, op een of andere manier raken die altijd kwijt, vind zelf die van bambino van de kruidvat het fijnste)
    zonneschermpjes voor de auto

Toevallig kwam ik vandaag door een ander topic op de site ikenik.nl erg leuk vind ik.

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    collegaatje had een babybadje gekregen voor in de zomer, dat vond ze erg leuk!

Zelf zou ik ook cadeaubonnen vragen of educatief speelgoed (voor de zintuigen enz. )

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.107
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Badponcho, vind ik ook erg handig.

Verder ben ik nu erg blij met speelgoed dat we al kregen voor als het kindje wat ouder is. Ik heb trouwens ook praktische dingen gevraagd, zoals een boxkleed. (Ik had er zelf al één, maar één extra om te wassen.) Leuke lakentjes etc.

Voorleesboekjes (ook alvast voor de peuter en kleuter leeftijd) zijn ook erg leuk.

6. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Van een vriendin kreeg ik een doos vol met Zwitsal producten, vond ik een van de leukere cadeaus

7. muppie

muppie Lid

12 mei 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al wel eens aan houen speelgoed gedacht? Tegenwoordig is er zoveel leuks te krijgen! Leuke felle kleurtjes, educatief en goed voor de zintuigen. En het speelgoed gaat over het algemeen veel langer mee dan al dat plastic speelgoed wat je krijgt, is mijn ervaring.
    Www.maderahoutenspeelgoed.nl is een leuke site en ze leveren altijd snel!

8. Iefie

Iefie Niet meer actief

Iets voor jou als kersverse mama? Een dagje naar de sauna (als je daar van houdt) of een pedicure o.i.d.?
    Ik maak geen lijstjes meer, bij mijn babyshower heb ik niets gekregen van het lijstje omdat mensen toch kopen wat ze zelf leuk vinden (ga maar na, doe je zelf waarschijnlijk ook ;) ). Bedoel ik absoluut niet ondankbaar, maar vaak is dit de praktijk. In mijn vrienden/kennissenkring dan he :)

Deel Deze Pagina