Dag dames Het festival seizoen begint weer bijna, ik ben erg benieuwd of jullie ook wel eens naar festivals gaan en welke. Na 9 maanden geen festivals bezocht te hebben verheug ik me er wel weer erg op. Als ik naar een festival ga, gaat mijn voorkeur uit naar Emporium, Decibel, Defqon etc. Welke festivals bezoeken jullie of naar welke zijn jullie wel eens geweest?
Het is voor mij al weer een tijd geleden, maar ben wel eens naar Dance Valley, Defqon1 en Q-base geweest. Alle3 erg leuk! Eerst was ik zwanger, en daarna mijn partyfriend, dus dan houdt het even op. Misschien dit jaar wel weer een festival meepakken, geen idee we zien het wel. Het meeste is namelijk al uitverkocht voordat ik weet dat de voorverkoop is begonnen haha.
Hier ook altijd naar Harmony of Hardcore the festival, Decibel, Nightmare outdoor. Vroeger ook Mystery Land, Emporium en nog veel meer Ben wel altijd tijdens de zwangerschap netjes thuis gebleven. Vind dit niet verantwoord! en ook geen gezicht om met een dikke buik op stap te gaan.
Hier lowlands, pinkpop en extrema outdoor. De eerste twee gaan echt niet door dit jaar, want ik ga echt niet in een tentje met een 5,5 maand zwangerbuik en de laatste vond ik vorig jaar niet zo leuk, beetje too much drugs sfeertje dus ik denk dit jaar alleen wat leuke concerten en that's it!
Pleasure Island, Mysteryland & Dance Valley staan in de planning. Ik wil ook eens naar Extrema :d Dus die doen we dit jaar ook! Maar voordat alle festivals beginnen eerst nog wat andere leuke feestjes pakken
Ik ga zeker naar: Emporium, Decibel, Defqon Ik wil naar: Mysteryland, Harmony of Hardcore en Nightmare Outdoor! Worden weer super die festival maanden.. Oohja en wat ook zeker niet mag ontbreken is Project Hardcore! Kwist niet dat er hier zoveel liefhebbers van waren!
In het begin van de zwangerschap ben ik een keer naar Hard Nature geweest in de effenaar omdat mijn vriend daar moest draaien, Maar voelde echt niet goed. En we zijn ook gelijk naar huis gegaan toen hij klaar was. Maar het begint wel weer flink te kriebelen om weer eens goed te gaan feesten. Haha
Kan het mij voorstellen, ik stond 5 weken na mijn bevalling alweer op een feestje. Ik had het zo gemist!
Harmony of Hardcore is ook altijd super ! 7th Sunday vond ik een beetje tegenvallen, (voorheen PinksterPar-T )
ik ben vorrig jaar een weekend naar pinkpop geweest.. toen was ik 28 weken zwanger ! t is dat ik 15 minuten ervan af woon, dus als het niet meer zou gaan, kon ik zo naar huis toe !! dit jaar misschien weer pinkpop, maar waarschijnlijk niet, door geldgebrek.. ofjah geen gebrek.. maar meer zoiets van,, die paar honderd euro wil ik liever sparen dan uitgeven aan zoiets..
hier Pinkpop, ook wij wonen er 20 min vanaf. We zetten wel een tentje op voor evt regen schuilen en rusten maar slapen doen we thuis. Ik ga dat dit jaar niet trekken denk ik. Had vorig jaar al last van mn rug. Zeker ook omdat je op megaland zelf nergens normaal kunt zitten. Maar we gaan wel (als ik me goed voel hihi)
Ik had gehoopt op Lowlands dit jaar, maar had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn In ieder geval zijn de kaartjes voor Rockin Park ( met o.a. PearlJam) binnen woohoo!
hier staan dit jaar defqon, mysteryland en q-base op het verlanglijstje... Ben hier ooit wel eens naar en klein feestje (hemelrave)geweest toen ik 30wkn zwanger was.. En dit jaar komen de tmf awards hier in de stad dus daar gaan we denk k ook nog wel een kijkje nemen...
Als het aan mij ligt ga ik dit jaar naar Defqon, Dance Valley, Awakenings, Mystery Land en misschien wel Extrema! DV en ML zijn altijd vaste prik en kijk er nu alweer naar uit, binnenkort maar een kaartje scoren voor DV! Vorig jaar was het ook weer top, dus doen we dunnetjes over dit jaar.