hallo allemaal zijn er mensen die net zoals ik ook temeperaturen,zoja ligt de temperauur na de eisprong dan boven de 37 graden en moet dat ook altijd zo zijn..heb je anders geen eisprong gehad??
Volgens mij is het temperatuursverschil maar iets van 0,2 graden en hoeft dat niet perse boven de 37 graden te zijn... maar ik ben geen ervaringsdeskundige
Nee geen 0,2 hoor..tussen mijn laagste (meestal de dag van ovulatie) en hoogste na ovulatie.. 37,1 zit 0,9 graad. Maar nee je hoeft zeker niet boven de 37,0 uit te komen.. het ligt aan je temp voor je eitje. groetjes
mijn temperatuur schommelt tussen de 36,2 en 36,8 graden na mijn mening heb ik wel een eisprong gehad,want ik heb 3 dagen pijn linksonderin mijn buik gehad en dat was 14 dagen voordat ik weer ongi moet worden. toen was mijn temepratuur 36 4 dagen later had ik een prop dikke afscheiding cremeachtig en dat heb ik maar 1 keer gehad. verder heb ik al de hele week pijnlijke tepels en een opgestte buik. tussen gisteren en maandag zou ik ongesteld moeten worden en gisteren was mijn temp 36,6 en vandaag 36,5 ik heb wel t gevoel dat ik ongesteld moet worden..sorry maar ik heb last van winderigheid en ik ben vochtig. herkent iemand dit
Het hangt er natuurlijk maar net vanaf wat je normale (lage) temp is. Dat is bij iedereen verschillend. Mijn temp varieerd tussen de 36,6 en de 37,2.