Wat zijn mijn vaders plichten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ctje1987, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.005
    15.622
    113
    Nabij Utrecht
    Wat sneu voor haar zeg.
    Ik zou eerlijk gezegd nu geen oplossing weten.
    Idd elk weekend bij de vader en dan doordeweeks in een pleeggezin wellicht?

Maar waar ik ook van schrok in je verhaal is je half broertje, 13 jaar en nu al aan de drugs?? Stelen, liegen.... pffff arm kind zeg!
    Ik denk dat hij ook enorm toe is aan gezinsverandering. Wat erg zeg!!

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Al vanaf 16 jaar hoor :)

3. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Je vader kan niet verplicht worden om je zusje in huis te nemen. Ik kan het me niet voorstellen dat je dat niet zou doen, maar goed.... hier dan ook gewoon gelukkig getrouwd. Als hij dit niet wil en/of zijn vrouw dit niet wil, denk ik niet dat het heel wenselijk is om door te drukken. Dat gaat niet in het belang van je zusje zijn.

4. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    . . .. verkeerd topic :)

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier ben ik het mee eens, en als toevoeging, jou vader kent zijn dochter niet, zijn partner dus ook niet, jou zusje is totaal onopgevoed, een 16 jarige onopgevoede in huis halen is niet niets, en ja dat kan je je gezin kosten, vraag is inderdaad wat er met jou broertje gebeurt zo een rechtsmaatregel geldt nooit voor 1 kind maar beide kinderen, dat zou betekenen dat ook broertje dus bij zijn vader moet gaan wonen, wat wilt jou zusje zelf wat zijn haar wensen in deze, waarom is zij in eerste instantie niet met vader meegegaan.

Als jij volwassen bent kun jij ook voor je zusje en broertje gaan zorgen mits jij dit wilt en kunt, deze verantwoordelijkheid ligt niet meer bij jou vader ook al is hij hun vader.

Deel Deze Pagina