Wat zijn mn kansen?

Discussie in 'De lounge' gestart door fafje, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Ja dankje hoor!!

Nou alleen het toilet en de keuken is beneden...in de "woonkamer"past wel een baby bedje en ons bed...dus tja het zal dan wel moeten...en als ik hoogzwanger ben...moet ik mss zittend omhoog en af ofzoiets....dnek niet eens dat dat lukt...maar goed...maar ik dnek dan....stel je voor dat ik ineens bekkeninstabiliteit krijg of...iets ergs waaardoor allles een ramp is...
    Maar oke...positive thinking....we kunnen altijd nog particulier...maar kwil in de woingbouw blijven...

Mn moeder toevallig verhuisd deze maand ook van part. naar wbouw...en zij maken echt alles wat zij wilt...de kleinste dingen...dus kan me bijna niet voorstellen dat ze ons niet een klein btj tegemoet komen, met bijv....aanpassingen...en isolatie...etc...
    :(

2. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Ben ook bang dat je hier geen urgentie voor krijgt inderdaad. De regels hiervoor zijn ook vreselijk streng. Soms op het belachelijke af haast, maar helaas ze zijn er waarschijnlijk niet voor niets.
    Wij hebben het ook geprobeerd, weliswaar om andere redenen (wij wonen op 3 hoog, en sinds een fiets ongeluk, is mijn knie zwaar beschadigd geraakt dus trappen lopen is geen pretje)
    Maar ook hiervoor geen urgentie.

Ook als je met kinderen op straat komt te staan vaak is dat nog geen reden voor urgentie. Een vriendin van ons heeft dit namelijk gehad, en bij haar werd gezegt dat "kinderen een luxe waren, dus ze had maar beter na moeten denken" :(

Maar evengoed, veel succes.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

klinkt alsof je in mijn huis woont! zelfde probleem hier..
    tot nu toe nog niet gevallen tijdens de zwangerschap (meteen even afkloppen) maar vind het wel doodeng.

ook geen urgentie hier, maar hebben nu een huis toegewezen gekregen via vrije sector, misschien is dat iets voor jullie?

Deel Deze Pagina