Wat zijn m'n rechten (nieuwe jas)

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ze moeten dus helemaal niks.
    Ik weet niet hoeveel garantie jij denkt dat een jas heeft?

    TS: ik zou een klacht indienen bij de fabrikant van de jas en aangeven dat de winkel je niet verder tegemoet wil komen.

    En het is topic, niet toppic.
     
  2. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
  3. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.950
    5.256
    113
    Home
    waarom pas als je thuis bent tot het besluit komen dat je de rits niet mooi gemaakt vind?

    dat bekijk je toch allemaal als je in de winkel bent nu ga je weer terug met die jas....vind je dat niet zelf ook erg vreemd?
     
  4. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Hoezo is dat vreemd? Ze is vast een van die, wereldwijd, miljoenen mensen die er pas thuis, in alle rust, achter kwam dat iets eigenlijk helemaal niet zo mooi is als dat ze in eerste instantie dacht. Heb ik ook weleens gehad..niks vreemds aan, kan gebeuren.
     
  5. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Natuurlijk zijn ze dat wel verplicht, je mag van een jas van 250 euro verwachten dat de rits langer mee gaat, daarnaast gaven ze zelf al aan dat die jas uit de verkoop is gehaald vanwrge die rits. Dan is er gewoon sprake van een fabrieksfout en moeten ze dat óf deugdelijk herstellen óf geld terug geven. Zoals TS het omschrijft is het niet deugdelijk gerepareerd.
     
  7. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Beetje awkward ook dat ze je een ondeugdelijke jas verkopen - ze gaven zelf naderhand aan dat er een fout was gemaakt en de jas uit de verkoop is genomen - en dan geen geld terug willen geven (of 'm deugdelijk laten maken) Ja, ik zou ín de winkel nog op FB gaan. Geen recensie maar een klacht.
     
  8. 2mam2

    2mam2 Fanatiek lid

    16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik ben wel benieuwd naar een foto van de (niet tot boven doolopende) rits en het gaatje..?
     
  9. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ik zou ook contact opnemen met de fabrikant als de winkel nog steeds weigert iets voor je te doen. Als het echt lelijk is gerepareerd dan moet er een oplossing komen vind ik..

    Heb je een foto van de rits?
     
  10. Blinnie

    Blinnie Actief lid

    6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het een winkelketen is kun je ook nog proberen je tot het hoofdkantoor te wenden
     
  11. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Bedankt voor alle reacties! Ik ben terug gegaan, ze zeiden in eerste instantie er niks aan willen te doen, ik vroeg de manager erbij en toen hij de jas goed bekeek was hij het met me eens dat de jas slordig is gemaakt. Hij word nu weer opgestuurd en word hij alsnog netjes gemaakt. Ik ben benieuwd 😀
     
  12. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooi zo, goed gedaan.
     
  13. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

  14. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Soms helpt het ook een facebookpagina (van de winkel, merk) op te zoeken, als het probleem niet opgelost word en daar je klacht te melden...
    Hopelijk is het niet nodig en krijg je straks wel een mooie jas terug!
     
  15. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Fijn!
     
  16. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Ik snap dat je dat denkt gezien de titel van de link maar als je die opent en de moeite neemt om het te lezen dan zal je begrijpen dat dit over alle producten gaat die niet goed zijn. Of je moet in de veronderstelling zijn dat de wet voor elk product anders bepaald?
    Daarnaast is de jas van ts 3 weken oud en niet 3 maanden. Ook dat had je kunnen lezen.
     
  17. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat heb ik gedaan, het gaat over electronica. Neemt niet weg dat het niet netjes is van de winkel. Maar goed dat het is opgelost.
     
  18. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Lees nog eens dan. Ze gebruiken zelfs een jas als voorbeeld :D Of vind jij dat ook electronica?
     
  19. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.399
    5.305
    113
    Idd ja, ik kan me iets herinneren van een missende knoop ;). Even van mij wel een bedankt voor de link, ik had toevallig ook een garantievraagje, bespaarde me weer een hoop gegoogle :).
     
  20. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou das mooi, als ik na een kwartaal alle kleding waar iets stuk aan is gegaan terug kan brengen voor reparatie.
     

Deel Deze Pagina