Frame voor foto (kerstkaart)

Discussie in 'De lounge' gestart door nijlpaard, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijlpaard

nijlpaard Lid

16 sep 2015
    6
    0
    0
    NH
    Ik ben op zoek naar een kaart waar je zelf een foto in kunt doen. Zodat er een kader om de foto komt. Kan op Google helaas niets vinden. Wellicht weet iemand hier waar dit verkrijgbaar is! 😊

2. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    Passe-partout kaarten? Misschien niet helemaal om foto's in te steken, maar denk dat dat het meest in de buurt komt.

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    je kunt ook op de pc een kader om de foto maken, en die uit laten printen :)

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Ik heb nog een aantal kaarten liggen met een plakfolietje (hier kan een foto onder geplaatst worden waardoor je een fotokaart krijgt), deze kaarten heb ik ooit gekocht via een fotograaf. Ik weet de naam zo niet meer... Je mag eventueel wel een paar overnemen. Mocht je hier een foto van willen zoek ik ze even op!

5. nijlpaard

nijlpaard Lid

16 sep 2015
    6
    0
    0
    NH
    Bedankt voor jullie reacties!
    Misschien is het in Nederland gewoon niet zo gebruikelijk. Ik krijg elk jaar van iemand zo'n kaart met foto uit de VS en vond het er zo lekker kneuterig/gezellig uitzien. Misschien ga ik m'n kaarten toch maar digitaal ontwerpen en dan laten printen.
    En eerst zorgen voor een leuke actuele foto waar we allemaal leuk op staan...:p

Deel Deze Pagina