Ik had eerst vaak Hunkemöller maar binnen de kortste keren zat de beugel in mijn oksel te prikken. Een hele tijd terug maar eens bh’s van Plaisir gekocht en die zijn nog helemaal goed.
Ik ben fan van Marie Jo. Haal alleen zo'n bh als er uitverkoop is, scheelt vaak de helft van de prijs
Nee hoor, elke Victoria's secret in de UK verkoopt bh's! Overigens zit VS ook in Spanje. VS op Schiphol (zowel voor als achter de douane) is inderdaad super klein, heeft bijna niets en is ook nog eens mega duur.
Elomi, fantasie (online te vinden) Chantelle van livera. Ik heb een grote cupmaat, en ik kan niet zomaar overal wat vinden. Sommige merken of modellen zitten bij mij ook niet mooi, of niet fijn. Het is veel passen en proberen.
Ik zweer ook bij de bh's van Victoria Secret! Wat gezegd wordt, ga ik ook liever bij een lingerie speciaalzaak winkelen, dan bij de hunkemöller. Ik heb aardig wat geschommeld in cupmaat voor mijn zwangerschap, vroeger vond ik Sapph en Calvin klein heerlijk zitten. Nu na een zwangerschap en 1 jaar borstvoeding ben ik iets minder blij met mijn borsten, maar de push ups van VS verrichten wonderen. Zelfs zonder VS Angels figuurtje! Oh, al heb ik na de borstvoeding ook heel lang mijn borstvoedingsbh van Noppies nog gedragen. Die zat ook zo lekker
Prima Donna, ik droeg als tiener veel Victorias secret maar ik vind het vergelijkbaar met hunkemoller, geen fantastische kwaliteit ofzo maar wat van ver komt is natuurlijk lekker.
Ik ben weg van After Eden, hele fijne bhs, ik heb best zware borsten, en hierop zitten stevige brede bandjes, maar ik heb er wel heel veel bhs bij de lingerie zaak voor gepast om op de goede uit te komen. Het is zo persoonlijk. Als je het echt goed wil zou ik naar een lingerie zaak gaan om het je daar aan te laten meten
Ik heb een tijdje mijn BH's bij een lingeriezaak gekocht. Best prijzige, maar ik kon het niet merken dat ze duurder waren. En dan vind ik het zonde van mijn geld worden. Nu koop ik alles bij Livera. Ik weet waar ik op moet letten ('geleerd' bij de lingeriezaak) en daar past vrijwel alles goed. De pasvorm van verschillende modellen is vrijwel hetzelfde. Bij die lingeriezaak had ik zo'n verschillende maten tussen modellen en tussen merken, dat ik bleef passen. Ik vind de BH's ook goed blijven. Voor 35 euro ben ik nu klaar ipv het dubbele of meer.