Hoi dames. Inmiddels vanaf oktober '15 bezig. Een behoorlijke tijd. Nu heb ik 2 testen gedaan, 4 dagen voor NOD. Zouden jullie even mee willen kijken? Ik kan het namelijk zelf niet geloven dus jullie zouden mij er zeker een plezier mee doen. Alvast bedankt
ik zie op beiden een licht streepje! Voorzichtig gefeliciteerd Dat zou een prachtig begin van het nieuwe jaar zijn
Op je action test zie ik zeker een duidelijke streep! Op je KV test zie ik niets maar dat kan heel goed aan mijn scherm liggen Ga voor je duimen!!
Ik zie op de bovenste niks maar op die onderste wel. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen want je bent ook nog wel erg vroeg.
Bedankt voor de reacties ladies! En alvast voor het voorzichtig feliciteren 😃 Maar we juichen nog niet te vroeg! Vrijdag nog een test van de kruidvat en dan zaterdag een digitale van clear blue zodat we deze ook mee kunnen nemen naar onze ouders 😊 Wat een begin van het jaar ✨
Ik zie op beiden een licht streepje. Zo begon het bij mij ook!! Heel spannend en nu door testen. Ik hoop zo dat deze dobkerder wordt