Was ook al aan het zoeken Patricia ... ik kwam deze site tegen; http://www.kidswear4you.nl/products/157 ... euren.html
Ik heb het hier besteld http://www.hetrietje.nl/ voornamelijk omdat ze daar nog wel meer leuke dingen hadden, anders vind ik het altijd zo zonde van de verzendkosten
Die van de Zeeman 3 voor 1,20 of zoiets. Echt super goed blijven die zitten. En anders een maillotje onder het broekje. Werkt ook prima.
Ik heb het ook opgegeven met sokjes meestal doe ik gewoon een maillotje aan helemaal met dit weer, lekker warm. Ik kwam laatst ook die socks on tegen op internet en denk dat ik ze toch maar ga bestellen lijkt me toch wel handig, helemaal als het straks te warm is voor een maillot.
Ik vind de sokjes van de H&M met de omslag eraan erg goed blijven zitten. Op www.hetrietje.nl heb je trouwens de Sock Ons, dit zijn sokjes die je over de gewone sokjes heen doet. Je kindje kan ze zelf niet meer uit doen dan.
Hier blijven die van de kruidvat prima zitten, die van Noppies trouwens ook. Die van de prenatal zaten te strak, ze had er helemaal zon striem van in dr beentje staan.
Ik vind de H&M sokjes per drie met antislipnopjes goed zitten en die van Prenatal per twee met antislipsterretjes ook. Verder deed ik er in het begin bampidanoslofjes overheen. Dat zijn superslofjes! En daarna de slofjes van Oxxy.
het blijft volgens mij gewoon een drama. die sokjes..... ik doe ze meestal maar gewoon over de broekspijp ofzo als het koud is en als ik naar buiten moet.
wat dacht ja van die oma sokjes? zo lief en leuk, maar je moet wel iemand weten die deze kan breien, ik ben gelukkig gezegend met een moeder die dit kan. in de sokjes zitten koordjes welke je kan strikken op elke lengte, dus geen knellingen of aftrappen van deze sokjes.
wat dacht ja van die oma sokjes? zo lief en leuk, maar je moet wel iemand weten die deze kan breien, ik ben gelukkig gezegend met een moeder die dit kan. in de sokjes zitten koordjes welke je kan strikken op elke lengte, dus geen knellingen of aftrappen van deze sokjes.