Hoi, Ik heb een 2dehandse nappy wrapper gekocht maar geen idee hoe dat ding werkt. Heb 1x aan de paarse dop gedraaid en nu draait ie niet meer. Er zit nog geen vulling in. Op intetnet kan ik geen gebruiksaanwijzing vinden. Zit deze bij een nieuwe vulling? Of kan iemand me alvast e.e.a. vertellen? Groetjes!
Open maken doe je door de paarse deksel te openen. Aan de voorkant indrukken en omhoog doen. Als je een luier er in hebt gedaan, kun je (voordat je de deksel weer dicht doet) aan de ring draaien. Dan draai je de zak als het ware dicht. Als je de zak wilt verwijderen, moet je na de luier de ring draaien, dan deksel dicht en het schaartje indrukken terwijl je aan de knop in de deksel draait. Hierdoor snij je de zak los. Dan de hele deksel er af halen (bovenste deel van de nappy wrapper) om de zak er uit te halen. deksel er weer op en openen, een knoop in de zak er er kan weer een luier in. Duidelijk ?
Hoi, Ja best duidelijk. Moet het maar eens gaan proberen met zak denk ik. Maar dat doe ik wel later want duurt nog effe voordat de baby komt (nog 14 weekjes). Maar kan het wel kloppen dat de ring nu niet meer draait (zonder zak erin dus)? Ik heb eraan gedraaid en nu doet ie niks meer.... heb hem toch niet stuk gemaakt? Groetjes en bedankt voor je uitleg.
Tsja, geen idee of je hem gesloopt hebt. Het lijkt mij dat de binnenring niet zomaar kapot gaat. Als het de knop bovenop de deksel is, probeer dan nog eens te draaien (met de klok mee) terwijl je het schaartje indrukt. Anders weet ik het ook niet eigenlijk.
volgens mij is het niet gesloopt hoor, als hij leeg is houd hij op een gegeven moment op met draaien. M'n man bevestigde later de ring erin, en toen deed hij het prima. Hier heb ik dat ook gehad . Vind het trouwens een ideaal ding ! Wij gebruiken hem alleen voor de poepluiers hoor, plasluiers gaan gewoon in de vuilnisbak ,maar op die manier is het niet eens zo duur
Haha, nee hoor hij draait inderdaad gewoon als ik het schaartje indruk. Goeie tip! Ik heb je gebruiksaanwijzing in word geplakt en over poosje ga ik het proberen! Nogmaals: dank je!
voor iedereen die op zoek is naar een handleiding (helaas in het engels). http://www.tommeetippee.co.uk/UserFiles/File/tt_nappywrapper-ins08.pdf
Handig! Bedankt ook voor deze tip tassie... engels geen probleem. Nu gaat het straks zeker helemaal goed komen! Doei!
Handig! Bedankt ook voor deze tip tassie... engels geen probleem. Nu gaat het straks zeker helemaal goed komen! Doei!