Burenoverlast, stel ik me aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miekjepiekje, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu al een uur in de boem boem boem herrie van de buren. En dan niet eens de directe buren, maar de buren van vier huizen verderop. Ik word er helemaal gestoord van, het is zo'n irritant geluid! Mag ik hier nu wat van zeggen of ben ik aan het zeuren?

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Tis overdag! En "vakantie" tijd.. Niet zo zeuren ;)

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Je zeurt.

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Dan ben je aan het zeuren... ;)

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Tja... als het niet vaak gebeurt en dit is eenmalig dan lekker laten gaan.

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Je stelt je aan, en zeurt...

Het is overdag...

7. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal de Top 2000 wel zijn. ;)

Als een eenmalig is: laten voor wat het is. Komt het regelmatig voor: misschien eens met je buren praten en eens langsgaan. Met een eenmalige overlast maak je geen goede vrienden in de buurt!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Overdag...dus tja...

Leuk is het niet...

Beter dan een boor...die steeds boort..en dan weer stopt en daar weer boort en dan weer stopt...en dat de hele dag

9. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Je zal er maar naast wonen, ik zou het laten gaan als je vaker last heb gehad vind ik het weer wat anders, je kunt wel rekening met elkaar houden

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Is je huis zo gehorig of heb jij het muisstil in huis?
    Hoe dan ook....het is middag en vakantie. ...dus ja.
    Ik zou nog even wachten tot vannacht met klagen:p

11. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Al is het een paar maanden lang, dan kan je er nog niet veel van zeggen. Iedereen moet het recht hebben te verbouwen en dit zijn toch nette tijden om het te doen.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier de hele middag al kanonslagen.. Begin ook een oude zeur te worden volgens mij :)

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Misschien helpt het als je zelf je muziek iets harder zet? Het is wel vervelend dat men geen rekening houdt met de buren. Zeker bij muziek is dat niet nodig. Verbouwen vind ik wat anders. Dat moeten we allemaal uiteindelijk wel eens.

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou er niets van zeggen, al zorgen wij zelf wel dat de buren niet al te lang last van ons hebben..

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind je geen zeur. De buren hoeven het muziek echt niet zo hard aan te zetten…..maar er iets van zeggen? Nee.

16. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Je zeurt

Een beetje harde muziek op zijn tijd is heerlijk. Hier is het twee keer per week dan id de buuf het huis aan het schoonmaken. En dan doe ik gezellig mee muziek harder en zelf ook in huis bezig. Niet moeilijk doen hoor

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Je zeurt.
    Misschien woon je wel bij mij in de straat :p. Vriendlief is een tafel in elkaar aan het zetten maar het gaat niet helemaal soepel haha. Af en toe een hamer nodig enzo. Tsjah even vervelend maar we moeten dat ding toch echt in elkaar hebben en beter nu dan vanavond toch.

18. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Wat vind iedereen het heerlijk om gewoon keihard "Je zeurt" te typen he. Wat een wijven gedrag weer hahahah

Als het vaak gebeurt en je hebt er écht last van mag je er best wat van zeggen vind ik.

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hoezo wijven gedrag? Ik zeg gewoon wat ik vind. Moet ik het dan een mooie verpakking steken met een gouden strik en liegen?

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik zou me er niet druk om maken en zelf ook lekker de radio aanzetten, als ik lekker in huis bezig ben heb ik ook graag een muziekjestandje 20 bij aan :D. Alleen hoor je bij mij geen boem boem, maar gillende gitaren stukken beter ;).
    Maar zou me er incidenteel niet druk om maken

Deel Deze Pagina