Ik zit nu al een uur in de boem boem boem herrie van de buren. En dan niet eens de directe buren, maar de buren van vier huizen verderop. Ik word er helemaal gestoord van, het is zo'n irritant geluid! Mag ik hier nu wat van zeggen of ben ik aan het zeuren?
Zal de Top 2000 wel zijn. Als een eenmalig is: laten voor wat het is. Komt het regelmatig voor: misschien eens met je buren praten en eens langsgaan. Met een eenmalige overlast maak je geen goede vrienden in de buurt!
Overdag...dus tja... Leuk is het niet... Beter dan een boor...die steeds boort..en dan weer stopt en daar weer boort en dan weer stopt...en dat de hele dag
Je zal er maar naast wonen, ik zou het laten gaan als je vaker last heb gehad vind ik het weer wat anders, je kunt wel rekening met elkaar houden
Is je huis zo gehorig of heb jij het muisstil in huis? Hoe dan ook....het is middag en vakantie. ...dus ja. Ik zou nog even wachten tot vannacht met klagen
Al is het een paar maanden lang, dan kan je er nog niet veel van zeggen. Iedereen moet het recht hebben te verbouwen en dit zijn toch nette tijden om het te doen.
Misschien helpt het als je zelf je muziek iets harder zet? Het is wel vervelend dat men geen rekening houdt met de buren. Zeker bij muziek is dat niet nodig. Verbouwen vind ik wat anders. Dat moeten we allemaal uiteindelijk wel eens.
Ik zou er niets van zeggen, al zorgen wij zelf wel dat de buren niet al te lang last van ons hebben..
Ik vind je geen zeur. De buren hoeven het muziek echt niet zo hard aan te zetten ..maar er iets van zeggen? Nee.
Je zeurt Een beetje harde muziek op zijn tijd is heerlijk. Hier is het twee keer per week dan id de buuf het huis aan het schoonmaken. En dan doe ik gezellig mee muziek harder en zelf ook in huis bezig. Niet moeilijk doen hoor
Je zeurt. Misschien woon je wel bij mij in de straat . Vriendlief is een tafel in elkaar aan het zetten maar het gaat niet helemaal soepel haha. Af en toe een hamer nodig enzo. Tsjah even vervelend maar we moeten dat ding toch echt in elkaar hebben en beter nu dan vanavond toch.
Wat vind iedereen het heerlijk om gewoon keihard "Je zeurt" te typen he. Wat een wijven gedrag weer hahahah Als het vaak gebeurt en je hebt er écht last van mag je er best wat van zeggen vind ik.
Hoezo wijven gedrag? Ik zeg gewoon wat ik vind. Moet ik het dan een mooie verpakking steken met een gouden strik en liegen?
Ik zou me er niet druk om maken en zelf ook lekker de radio aanzetten, als ik lekker in huis bezig ben heb ik ook graag een muziekjestandje 20 bij aan . Alleen hoor je bij mij geen boem boem, maar gillende gitaren stukken beter . Maar zou me er incidenteel niet druk om maken